www.khabarrazmavar.ir

برای حضور در جام جهانی:

شناسه خبر : ۱۰:۱۰ 1395/08/10

هفت ساندارکار عازم چین می شوند

تیم ملی ووشو ایران با هفت ورزشکار برای حضور در جام جهانی ساندا فردا سه شنبه تهران را به مقصد چین ترک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جام جهانی ساندا طی روزهای ۱۴ الی ۱۶ آبان ماه به میزبانی چین در شهر «شین»برگزار می شود. براساس قوانین فدراسیون جهانی، مدال آوران رقابتهای قهرمانی جهان اجازه حضور در جام جهانی ساندا را دارند و تیم ایران نیز هفت مدال آور در رقابت های جهانی سال گذشته در اندونزی داشت.

صدیقه دریای در وزن ۶۰- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در ۶۵- کیلوگرم، مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، عرفان آهنگریان در وزن ۶۵- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم، امیرفضلی در وزن ۸۵- کیلوگرم و حمیدرضا قلی پور در وزن ۹۰- کیلوگرم به این رقابتها اعزام می شوند. حسین اوجاقی و معصومه قدیری  هدایت سانداکاران را عهده دار است.

مهدی علی نژاد در مورد اعزام این تیم گفت: سال گذشته هیئت رئیسه فدراسیون جهانی مصوب کرد تا جام جهانی ۲۰۱۶ بدون استفاده سانداکاران از هوگو و کلاه برگزار شود. بر اساس این مصوبه، سانداکار ایران برای حضور در این مسابقات با مشکل مواجه شده و پس از ارائه توضیحات لازم به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که در بخش بانوان سانداکار اعزام نخواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو تصریح کرد: در جلسه فوق العاده ای که همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در تایوان برگزار شد، به علت برقراری امکان حضور تیم ساندای بانوان ایران، مصوبه در مورد بانوان تغییر پیدا کرد و آنان با همان کلاه و هوگو مبارزه خواهند کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.