www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۹ 1393/08/23

نفرات برتر جایزه بزرگ جودو معرفی شدند

پرونده سومین دوره رقابتهای جودو جایزه بزرگ ایران با شناخت نفرات برتر در سالن شهید افراسیابی تهران بسته شد. در این دوره از مسابقات که با هدف استعداديابی و شناسایی چهره های جوان و با آتیه جودو و با همکاری نیروی انتظامی روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد نزدیک به 300 جودوکار […]

پرونده سومین دوره رقابتهای جودو جایزه بزرگ ایران با شناخت نفرات برتر در سالن شهید افراسیابی تهران بسته شد.

در این دوره از مسابقات که با هدف استعداديابی و شناسایی چهره های جوان و با آتیه جودو و با همکاری نیروی انتظامی روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد نزدیک به 300 جودوکار در هفت وزن به رقابت پرداختند که مشخصه بارز آن درخشش جوانان بود.

به گزارش “رزم نیوز” اعضای تیم ملی جوانان که آماده حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا می شوند در این دوره حضور داشتند و اکثر نفرات نیز به جمع چهار جودوکار برتر راه يافته و مدال هم کسب کردند.

از میان اعضای تیم ملی تنها جواد محجوب غیبت داشت و سعید ملایی هم به یک وزن بالاتر رفته و در مبارزه پایانی با شکست امیرقاسمی نژاد به مدال طلای وزن 81 کیلوگرم دست يافت. هر چند قاسمی نژاد به نحوه قضاوت داوران این مبارزه اعتراض داشت. در پایان این پیکارها به نفرات اول هر وزن 20 میلیون ریال، به نفرات دوم 10میلیون ریال و به نفرات سوم مشترک هر کدام 5 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت.

بر همین اساس در وزن 60- کیلوگرم احمد قاسمی از تهران صاحب مدال طلا شد، نفر دوم به دلیل اعتراض به داوری از قرار گرفتن روی سکو و کسب عنوان بازماند، محمد پهلوانلو از خراسان رضوی و محمد جوانی از اصفهان در جایگاه سومی قرار گرفتند. مهدی فتحی پور عضو تیم ملی جوانان  از فارس مدال طلای وزن 66- کیلوگرم را به خود اختصاص داد.  علیرضا فراتی جوان شگفتی ساز این وزن از استان مرکزی دوم شد ، بهزاد عبادی از قزوین و حمید زحمت کش از خراسان رضوی به نشان برنز دست يافتند.

 محمد صفری هویدا از تهران در وزن 73- کیلوگرم در مبارزه  پایانی با برتری مقابل محمد نیک آبادی عضو تیم ملی جوانان از خوزستان به مدال طلا دست يافت. نیک آبادی نقره گرفت . وحید بنا عضو پیشین تیم ملی از فارس به همراه رضا ولی پور از خوزستان به طور مشترکا سوم شدند. در وزن 81- کیلوگرم، سعید ملایی از تهران صاحب گردن آویز طلا شد، نفر دوم به دلیل اعتراض به داور مقامی دریافت نکرد، ایمان نیک اقبال از اصفهان و طیب طالبی از خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 90- کیلوگرم، وحید نوری از تهران به مدال طلا رسید، محمد جمالی دوم شد، حسین عربی از تهران و رضا رضایی از البرز در مکان سوم جای گرفتند.خسرو رحیمی از خراسان رضوی و رامین صفویه که نفرات اول و دوم تیم ملی جوانان می باشند در جدال پایانی وزن 100- کیلوگرم یک مبارزه جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند که در پایان رحیمی با شکست رقیب به مدال طلا دست يافت و صفویه در مکان دوم ایستاد. مدال برنز هم مسعود خرابات از تهران و محسن نجفی از اصفهان رسید.  جعفر پهلوانی نفر اول تیم ملی جوانان در وزن 100+ کیلوگرم در دیدار پایانی شایان نصیرپور از تهران را شکست داد و طلا گرفت. نصیرپور به مدال نقره دست يافت و سید حبیب الله سید میرزاجانی از تهران و مصطفی آهن فروش از اصفهان مشترکا سوم شدند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید