www.khabarrazmavar.ir

دبیرکل فدراسیون جهانی از من خواست برگردم

شناسه خبر : ۱۲:۲۴ 1398/05/10

نصیری: ورزشکار که نباید برای حضور در تیم ملی پول بدهد

سرپرست انجمن موای تای گفت: به خاطر درخواست دبیرکل فدراسیون جهانی و همچنین جامعه موای تای ایران، مجددا به انجمن بازگشتم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، ” جواد نصیری ” در مورد بازگشت خود به انجمن موای تای اظهار داشت: ” استفان فوکس ” دبیرکل فدراسیون جهانی شخصا از من خواست که برگردم. البته او نامه ای به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم ارسال کرد و خواستار بازگشت من به انجمن شد.

وی افزود: علاوه بر مسئولان فدراسیون جهانی، خانواده بزرگ موای تای کشور نیز خواهان بازگشت من بودند. چرا که وضعیت موای تای را می دیدند.

نصیری در مورد حضور خود در مسابقات جهانی تایلند و شرکت در اجلاس ایفما تصریح کرد: برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون جهانی، کاندیدا شدم که نتیجه کاندیداتوری ام در اجلاس آتی که احتمالا در کره یا ترکیه برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

سرپرست انجمن موای تای درباره اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان در تایلند گفت: می خواستند از هر ورزشکار ۲۵ میلیون و از هر مربی ۲۰ میلیون بگیرند. ضمن این که تیم نصفه و نیمه و بدون آمادگی را می خواستند اعزام کنند. در حالی که از نظر ما ورزشکار نباید برای حضور در تیم ملی پول پرداخت کند.

نصیری در پاسخ به این پرسش که برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در شاهین شهر و اعزام تیم به مسابقات جهانی یک فقره چک ۵۰ میلیونی از سوی فدراسیون وقت در وجه انجمن موای تای صادر شده که این چک توسط شخصی به نام ” یوسفی ” نقد شده، اما اطلاعی از سرنوشت این مبلغ در دست نیست، خاطرنشان کرد: بنده از این جریانات اطلاعی ندارم. از فدراسیون این موضوعات را پیگیری کنید.

نصیری در پایان گفت: با ” امینی ” دبیر سابق انجمن تماس گرفتم که وی گفت انجمن حتی یک خودکار هم ندارد! در حالی که زمانی که من انجمن را تحویل دادم، همه چیز از جمله دو رینگ داشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.