www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۰ 1393/11/13

نصرالله سجادی خبر داد؛ تغییرات گسترده وزارت ورزش در فدراسیون‌ها/ 11 فدراسیون زیر مجموعه معاونت همگانی

از ابتدای سال 94 فدراسیون هایی که کار ورزش های همگانی به عهده آنهاست و در حوزه قهرمانی فعالیتی ندارند یا در بازی های آسیایی و المپیک شرکت نمی کنند زیر نظر معاونت همگانی فعالیت کنند. معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تغییرات گسترده در فدراسیون‌های ورزشی خبر داد […]

از ابتدای سال 94 فدراسیون هایی که کار ورزش های همگانی به عهده آنهاست و در حوزه قهرمانی فعالیتی ندارند یا در بازی های آسیایی و المپیک شرکت نمی کنند زیر نظر معاونت همگانی فعالیت کنند.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تغییرات گسترده در فدراسیون‌های ورزشی خبر داد و گفت: از سال آینده 11 فدراسیون ورزشی در جهت توسعه ورزش های همگانی زیر مجموعه معاونت همگانی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش “رزم نیوز” ، نصرالله سجادی که در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در زمینه توسعه ورزش های همگانی و با توجه به اقداماتی که تاکنون در وزارت ورزش در این زمینه صورت گرفته قرار است از ابتدای سال 94 فدراسیون هایی که کار ورزش های همگانی به عهده آنهاست و در حوزه قهرمانی فعالیتی ندارند یا در بازی های آسیایی و المپیک شرکت نمی کنند زیر نظر معاونت همگانی فعالیت کنند.

وی فدراسیون های کوهنوردی، همگانی، ورزش های روستایی، باستانی، گونگ فو (هنرهای رزمی) ، رزمی ، نجات غریق، بدنسازی، کارگری، دانشگاهی ودانش آموزی را یازده فدراسیونی اعلام کرد که از سال آینده زیرمجموعه مدیریت معاونت همگانی فعالیت خواهند کرد.

هم اکنون تمامی 50 فدراسیون ورزشی زیر نظر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کنند.

وی گفت: طی بهمن و اسفند ماه امسال نظام ساختاری این فدراسیون ها در معاونت همگانی انجام خواهد شد تا از این پس با مدیریت این معاونت شاهد توسعه ورزش های همگانی در کشور باشیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید