www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۳۵ 1397/05/24

نبرد دو پادشاه بر سر یک اقلیم!

حبیب یا کانر؟ چه کسی برنده این مبارزه تاریخی خواهد شد؟

به گزارش پایگاه خبری رزم‌ آور ، همانطور که می دانید پس از مدت ها بحث و گمانه زنی درباره شکل گرفتن یا نگرفتن مبارزه تاریخی بین حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور،در نهایت با اعلام رسمی سازمان UFC بزرگترین‌ مبارزه تاریخ MMA شکل خواهد گرفت.

مبارزه ای بین دو قهرمان کنونی و سابق دسته سبک وزن بر سر یک میراث و آن تکیه بر تخت پادشاهی این وزن!طرفداران هر دو فایتر از مدت ها قبل و حتی طی چند سال اخیر برای یکدیگر کری می خواندند و فایتر مورد علاقه خود را برتر از دیگری می دانستند و هر گروه دلایل خاص خود را برای آن داشته و دارند.

کانر مک گرگور “بدنام” ایرلندی پس از غلبه بر ادی آلوارز در رویداد UFC 205 در سال ۲۰۱۶ قهرمانی دسته سبک وزن را از آن خود کرد و به نخستین فایتر تاریخ یو اف سی تبدیل شد که به طور متوالی قهرمانی دو دسته وزنی مختلف را به دست آورده است.پی از این اتفاق در حالی که بسیاری منتظر اولین دفاع از کمربند قهرمانی توسط کانر بودند اما او پس از مبارزه با آلوارز هرگز در کیج ظاهر نشد و تنها تمرکز خود را بر روی یک سوپرفایت تاریخی و پولساز بوکس برابر فلوید میودر افسانه ای گذاشت و در نهایت مغلوب شد البته پول هنگفتی هم به جیب زد.

همزمان با این اتفاق حبیب نورماگومدوف همچنان بی شکست در قفس به کار خود ادامه می داد و پس از پیروزی بر مایکل جانسون،ادسون باربوزا و ال یاکوئینتا ردای پادشاهی سبک وزن را که کانر دو سال رها کرده بود را بر تن کرد.

اکنون کانر عزم بازگشت به قلمرو خویش را دارد اما‌ بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان او سخت ترین چالش تمام دوران ورزشی اش را پیش‌ رو دارد.حبیب با مهارت بالایی که در تیک دان ها دارد تاکنون باختی نداشته و بدون شک کار را برای هر فایتری سخت می کند ولی باید گفت کانر‌ مک گرگور نیز با تمامی فایترهایی که حبیب تاکنون برابر آنها مبارزه کرده فرق دارد و قدرت و سرعت دست چپ کانر میتواند برای هر فایتری دردسرساز باشد.

اما‌ تا رسیدن روز موعود و تاریخ ۱۵ مهر ۹۷ باید همچنان منتظر ماند.نظر شما درباره این مبارزه چیست و چه کسی را برنده این دوئل تاریخی می دانید؟

 

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید