www.khabarrazmavar.ir

تکواندو گرندپری-ژاپن:

شناسه خبر : ۱۶:۱۸ 1398/06/22

میرهاشم حسینی به مدال طلا دست یافت

تکواندوکار وزن دوم المپیکی ایران با کسب دومین مدال طلای خود در دومین گرندپری سال ۲۰۱۹ گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، رقابتهای تکواندو گرندپری صبح امروز جمعه با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن در سالن «ماکوهاری» شهر چیبا آغاز شد.

در روز نخست تیم کشورمان دو نماینده داشت که سروش احمدی از دور مسابقات حذف شد و میرهاشم حسینی هم با شکست همه رقبا به نشان طلا دست پیدا کرد.

حسینی کار خود را با برتری ۱۹ بر ۱۲ مقابل «روبن ناوا» از مکزیک آغاز کرد و سپس  ۲۲ بر یک در پیکار با  «جاویر پرز پولو» از اسپانیا به پیروزی دست یافت و در ادامه  ۱۰ بر ۲ سروش رفیعی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و در نیمه نهایی هم ۱۰ بر ۴ برابر «ادیوال فونتس» از برزیل پیروز شد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

این نماینده کشورمان در مبارزه پایانی به مصاف «کریستین مکنیش» از انگلستان رفت و با ارائه یک مبارزه برتر با نتیجه ۳۲ بر ۲۰ به پیروزی دست یافت و به نشان طلا دست یافت.  این انگلیسی در رقابتهای قهرمانی جهان در منچستر همان دور نخست به امیرمحمد بخشی باخته و حذف شده بود.

میرهاشم حسینی ۱۸ خردادماه در نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری که به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار شد نیز با برتری مقابل «لی دانه هون» به نشان طلا دست یافته بود.

برنامه  نمایندگان ایران در روز دوم

فردا شنبه در روز دوم این رقابتها چهار تکواندوکار ایران در دو وزن ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند. در وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی‌ پور دور نخست به مصاف«لئون گلاسنویک» از کرواسی می رود و در صورت برتری با برنده دیدار ترکیه و پرتغال پیکار می کند.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده ایران نیز ابتدا با «آدرین ویسنته» از اسپانیا پیکار می کند و سپس در یک مبارزه سخت به مصاف «تای هون کیم» تکواندوکار نفر یک رنکینگ المپیکی از کره جنوبی خواهد رفت.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز تیم کشورمان دو نماینده دارد. سجاد مردانی دور نخست به مصاف «رافائیل آیوکایف» از روسیه می رود و سپس با برنده ترکیه و آمریکا پیکار می کند. سعید رجبی نیز ابتدا «سانسورس» مکزیکی را پیش رو دارد و در ادامه باید با «کیو دون این» کره ای با رنکینگ دو المپیکی مبارزه کند.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید