www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۴ 1393/09/29

میران: ترجیح می دهم با تیم ملی جوانان کار کنم، تا بزرگسالان/ از نتایج بچه ها در هنگ کنگ راضی ام

اگر داوران در حق بچه های ما کمی مهربان تر بودند و همچنین ملی پوشان پیش از اعزام در اردوهای خارجی شرکت می کردند، حداقل در 2 وزن دیگر فینالیست می داشتیم. سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: اگر داوران مهربان تر بودند، می توانستیم حداقل 2 فینالیست دیگر در مسابقات آسیایی هنگ کنگ داشته […]

اگر داوران در حق بچه های ما کمی مهربان تر بودند و همچنین ملی پوشان پیش از اعزام در اردوهای خارجی شرکت می کردند، حداقل در 2 وزن دیگر فینالیست می داشتیم.

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: اگر داوران مهربان تر بودند، می توانستیم حداقل 2 فینالیست دیگر در مسابقات آسیایی هنگ کنگ داشته باشیم.

به گزارش “رزم نیوز” ، رقابت های جودوی قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان و جوانان، هفته گذشته در هنگ کنگ برگزار شد که در پایان این پیکارها، تیم ملی جوانان کشورمان یک مدال نقره و 4 برنز به دست آورد و صعودی 5 پله ای داشت. نتیجه ای که نسبت به مسابقات سال گذشته در چین، با پیشرفت قابل قبولی همراه بود.

سید محمود میران درخصوص عملکرد ملی پوشان کشورمان در مسابقات آسیایی هنگ کنگ اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم های ژاپن و کره جنوبی برای نخستین بار بود در رده جوانان شرکت کرده بودند، از نتایج به دست آمده راضی هستم.

وی افزود: البته معتقدم می توانستیم بهتر هم نتیجه بگیریم. اگر داوران در حق بچه های ما کمی مهربان تر بودند و همچنین ملی پوشان پیش از اعزام در اردوهای خارجی شرکت می کردند، حداقل در 2 وزن دیگر فینالیست می داشتیم.

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان در ادامه در پاسخ به این سوال که گویا گزینه سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان هستید، تصریح کرد: تا این لحظه چنین چیزی را نشنیده ام. با این حال، با توجه به شناختی که از ملی پوشان جوان کشورمان پیدا کرده ام و همچنین نتایج قابل قبولی که بچه ها در مسابقات هنگ کنگ به دست آوردند، فکر می کنم در خدمت تیم جوانان باشم بهتر است.

کاپیتان پیشین تیم ملی جودوی ایران در پایان، در مورد احتمال حضور مربی خارجی در تیم ملی بزرگسالان گفت: مربی خارجی باید خوب بوده و با علم روز جودوی جهان نیز آشنا باشد. ضمن اینکه امکانات مناسب هم در اختیارش گذاشته شود و زمان کافی نیز در اختیارش باشد. با این شرایط، می توانیم در مسابقات پیش رو نتیجه بگیریم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید