www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۱ 1393/08/29

مقانلو: فینال گرندپریکس برای ما مهمتر از جام جهانی است/ بدنبال کسب 4 سهمیه هستیم

سال 2015 سالی بسیار دشوار برای تکواندوی ایران خواهد بود. چرا که استارت ما برای کسب 4 سهمیه المپیک آغاز شده که البته راه سختی در پیش داریم. سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای ما فینال گرند پریکس مهمتر از جام جهانی جام جهانی است چرا که اولویت اصلی ما کسب سهمیه المپیک برزیل است. […]

سال 2015 سالی بسیار دشوار برای تکواندوی ایران خواهد بود. چرا که استارت ما برای کسب 4 سهمیه المپیک آغاز شده که البته راه سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای ما فینال گرند پریکس مهمتر از جام جهانی جام جهانی است چرا که اولویت اصلی ما کسب سهمیه المپیک برزیل است.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، کشور مکزیک دو هفته دیگر، میزبان فینال گرند پریکس است که یکی از مسابقات کسب امتیاز برای اخذ سهمیه المپیک ریوژانیرو برزیل در سال 2016 است. بعد از آن، جام جهانی نیز طی روزهای 12 تا 16 آذرماه مجددا در کشور مکزیک برگزار خواهد شد و تیم کشورمان به عنوان نایب قهرمان دو فصل گذشته این بازی‌ها، عازم مکزیک خواهد شد.

بیژن مقانلو در خصوص وضعیت کنونی ملی پوشان کشورمان اظهار داشت: تمرینات تیم ملی با نظم و جدیت خاصی دنبال می شود و بچه ها در کمال آرامش، تنها به دنبال آماده سازی خود برای حضور در دو رویداد مهم فینال گرند پریکس و جام جهانی هستند.

وی در مورد دو رقابت مهم پیش رو برای تکواندوی ایران خاطر نشان کرد: بچه ها خود را برای کسب موفقیت در هر میدان آماده می کنند. با این حال، فینال گرندپریکس برای ما اهمیت بیشتری دارد چرا که میدانی مهم برای کسب امتیازات جهت اخذ سهمیه المپیک است.

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: همان طور که قبلا هم گفتم سال 2015 سالی بسیار دشوار برای تکواندوی ایران خواهد بود چرا که استارت ما برای کسب 4 سهمیه المپیک آغاز شده که البته راه سختی در پیش داریم. ضمن این که باید در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مقانلو در ادامه، در خصوص این که گفته می شود جام جهانی با برخی تغییرات برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این رقابت ها با تغییراتی همچون تغییر راندهای مبارزه روبرو شده که باید تلاش کنیم خودمان را با آن هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان یادآور شد: سال های 2014 و 2015 سال هایی پرترافیک برای تیم ملی بوده اند که بچه ها در تمامی مسابقاتی که شرکت داشته اند، با دست پر میدان را ترک کرده اند. امیدواریم در رقابت های پیشرو به خصوص فینال گرند پریکس و جام جهانی نیز بتوانیم ثمره یک سال تلاش بچه ها، کادر فنی و فدراسیون را ببینیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید