www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۴۵ 1395/02/08

مسابقات کیک بوکسینگ GLORY را در “رزم نیوز” دنبال کنید

همانطور که همراهان همیشگی “رزم آور” در جریان هستند، مجموعه “رزم آور” به عنوان نخستین نشریه تخصصی ورزشهای رزمی در ایران در خلاء رسانه های تصویری، از سالهای دور گزارش و ارائه اخبار رویدادهای حرفه ای روز دنیا همچون رقابتهای K-1، UFC و… را در دستور کار خود داشته است. از امسال قصد داریم جهت […]

همانطور که همراهان همیشگی “رزم آور” در جریان هستند، مجموعه “رزم آور” به عنوان نخستین نشریه تخصصی ورزشهای رزمی در ایران در خلاء رسانه های تصویری، از سالهای دور گزارش و ارائه اخبار رویدادهای حرفه ای روز دنیا همچون رقابتهای K-1، UFC و… را در دستور کار خود داشته است. از امسال قصد داریم جهت سرعت بخشیدن به ارائه این اخبار از ظرفیت وب سایت “رزم نیوز” نیز بهره بگیریم. از حالا به بعد شما می توانید اخبار این رقابتها را از طریق این وب سایت دنبال کنید. یکی از این رقابتهای حرفه ای که در سالهای اخیر به یکی از رویدادهای مهم در حوزه خود تبدیل شده است، مسابقات کیک بوکسینگ GLORY است.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رویداد بعدی گلوری،مسابقات GLORY 30 لُس آنجلس است که در تاریخ 13 مِی 2016 (25 اردیبهشت 95) و در سالن Citizens Business Bank Arenaشهر لُس آنجلس برگزار خواهد شد.

مهمترین مبارزه این مسابقات مبارزه بین سایمون مارکوس و داستین جاکوبی است که بر سر عنوان قهرمانی میان وزن گلوری برگزار خواهد شد.مارکوس فایتر جامائیکایی-کاناداییو مدافع عنوان قهرمانی است. کسی که در مسابقات GLORY 27 شیکاگو موفق شد آرتم لِوین روس شکست دهد و کمربند قهرمانی این دسته وزنی را از آن خود کند.در مقابل او داستین جاکوبی از ایالات متحده امریکا قرار دارد.فایتری که هم در MMA و هم در کیک بوکسینگ فعالیت می کند.او در تورنمنت مدعیان میان وزن ابتدا در نیمه نهایی کارل رابرسون و در فینال وِین بَرِت را قدرتمندانه مغلوب کرد تا در برابر سایمون مارکوس قرار گیرد.

در این مسابقات یک تورنمنت چهار نفره در دسته فوق سبک وزن (77 کیلوگرم) هم برگزار می شود که فاتح این تورنمنت در رویدادهای آینده به مصاف نیکی هُلزکن مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.در نیمه نهایی شماره یک،فرانسیس آمبَنگ از ایالات متحده آمریکا به مصافدانیل مورالِس از مکزیک خواهد رفت.در نیمه نهایی شماره دو هم کِیسی گرینآمریکایی با هموطنش ریچارد آبراهاممبارزه خواهد داشت.

پروموشن گلوری طبق سنت همیشگی اش قبل از برگزاری مسابقات اصلی سوپرفایت هایی  را با عنوان SUPER FIGHTS SERIESبرگزار می کند.GLORY 30 هم از این قاعده مستثنی نیست.

در مهمترین مبارزه این بخش و در یک مبارزه دسته میان وزن (85 کیلوگرم) جو شیلینگ از ایالات متحده امریکا با جیسون ویلنیس از هلند مبارزه خواهد کرد.

در یک مبارزه دیگر از دسته میان وزن مایک لِمایر امریکایی با هموطنش کارل رابرسون مصاف خواهند داشت.

مبارزه بعدی این مسابقات یک مبارزه در دسته سنگین وزن (95+ کیلوگرم) بین چای لوئیس پَری از بریتانیا و گوتو اینوسنت از برزیل خواهد بود.

مِنی مانچادر برابروَرِن تامپسون هم یک مبارزه در دسته نیمه سنگین وزن (95 کیلوگرم) از این مسابقات خواهد بود.

اما گلوری تصمیم دارد تا برای نخستین بار از حضور بانوان در رینگ این پروموشن در مسابقات GLORY 30 رونمایی کند.جایی که تیفانی فان سوست از امریکا مبارزه خواهد داشت.از نام حریف او تاکنون خبری منتشر نشده است.فان سوست سابقه قهرمانی در مسابقات بین المللی موی تای WBC و قهرمانی در مسابقات Lion Fight را در کارنامه خود دارد.

Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.