www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۸ 1397/08/09

مربی کوبایی در راه ایران/ وعده حسین ثوری به هواداران بوکس

رئیس فدراسیون بوکس گفت: حاصل تلاش‌های من و مسئولان در پایان سال سوم ریاستم قابل برداشت است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حسین ثوری در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص انتخاب مربی کوبایی برای رده‌های پایه بوکس از بین گزینه‌های موجود، توضیح داد: ما رزومه همه‌ی گزینه‌های مدنظر را که مربیانی از ازبکستان، قزاقستان، روسیه و کوبا بودند را گرفته و در جلسه هیات رئیسه مورد بررسی قرار دادیم. رزومه کاری مربی کوبایی با توجه به فعالیت در کشورهای کلمبیا، ژاپن، اکوادور و خود کشور کوبا پررنگ‌تر از مربیان دیگر بود و نظر ما را جلب کرد. ضمنا باید بگویم که این مربی کوبایی از نظر شرایط مالی برای عقد قرارداد، سازگاری بیشتری با شرایط فعلی بوکس ایران دارد.

او همچنین در مورد مبلغ قرارداد مربی کوبایی گفت: نمی‌توانم به صورت عددی مبلغ قرارداد را بگویم اما به جرات اعلام می‌کنم که مبلغ قرارداد او از همه مربیان خارجی فعال در داخل کشور کمتر است اما از نظر دانش مربیگری چیزی کم ندارد. او مربی۳ ستاره‌ است و در حال حاضر با کشور اکوادور قرارداد دارد. ۴۰ روز دیگر قرارداد او به پایان می‌رسد و باید برای عقد قرارداد برنامه‌هایش را به شورای فنی ارائه کند تا در صورت تایید سطح فنی این مربی، ‌قرارداد فدراسیون ایران با او امضا شود. اگر سطح این مربی مدنظر شورای فنی ما نباشد نمی‌توانیم با او همکاری کنیم.

در گذشته نیز مربیان خارجی به بوکس ایران آمده‌اند اما به دلیل دخالت مسئولان و نتیجه گرایی آن‌ها در مدت زمان کم،‌ شاهد قطع همکاری فدراسیون ایران با این مربیان بودیم که ثوری در این مورد اظهار کرد: به هیچ عنوان در فدراسیون ما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و یک مربی برای اینکه برنامه‌هایش را عملی کند حداقل به دو سال زمان نیاز دارد. به همین دلیل ما به این مربی زمان می‌دهیم تا بوکس ایران را به ساحل آرامش برسانیم.

حسین ثوری همچنین افزود: به هواداران بوکس قول می‌دهم که حاصل تلاش‌های من و مسئولان فدراسیون، در پایان سال سوم ریاست بنده قابل برداشت خواهد بود و به این مسئله امیدوارم.

او در خصوص فراهم کردن نیازهای مالی این مربی کوبایی از سوی فدراسیون بوکس ایران برای اجرا شدن برنامه‌هایش، گفت: مطمئنا این مسائل را مدنظر داشته و باید امکانات لازمه را فراهم کنیم. فعلا مسائل ابتدایی و محل اسکان این مربی در هتل آکادمی فراهم شده و برای ادامه راه نیز برنامه‌هایی داریم که ان‌شاءالله عملی می‌شوند.

ثوری در مورد اسپانسرهای مدنظر فدراسیون نیز گفت: با چند حامی مالی برای بهتر شدن شرایط بوکس جلساتی را برگزار کرده‌ایم که با یکی از آن‌ها به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم. امیدواریم در روزهای آینده شاهد خبرهای خوشی باشیم.

رئیس سابق ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در خصوص رسیدگی فدراسیون بوکس به برخی استان‌های صاحب نام در بوکس ایران، اظهار کرد: من همیشه گفته‌ام که استان‌هایی چون لرستان، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان،‌ مازندران و آذربایجان پایه‌های بوکس ایران هستند و اگر این استان‌ها پیشرفت کنند، ‌تیم ملی هم پیشرفت می‌کند. قطعا برنامه‌های ما در راستای پیشرفت این استان‌ها است و برنامه‌ریزی‌ منظمی داریم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید