www.khabarrazmavar.ir

میراسماعیلی:

شناسه خبر : ۲۲:۱۲ 1398/03/07

مدال طلای ملایی افتخار بزرگی برای جودوی کشورمان است

رئیس فدراسیون جودو کسب مدال طلای سعید ملایی در مسابقات جهانی چین را افتخار بزرگی برای جودو کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، آرش میراسماعیلی عصر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اردبیل افزود: کسب این مدال با اقتدار تمام همراه بود و فدراسیون جودو به این قهرمانی جهانی افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه این مدال نشان داد ملایی به حق و به شایستگی در رنکینگ اول دنیا ایستاده است، تصریح کرد: امیدواریم این قهرمانی در المپیک ۲۰۲۰ برای کشورمان تکرار شود.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: تمام تلاش ما این است که جودوی کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم و در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی را تدوین کرده ایم که امیدواریم ثمرات آن را در سال‌های آتی و با کسب مدال‌های خوش رنگ در رقابت‌های آسیایی، جهانی و المپیک ببینیم.

وی در این خصوص از تدوین تقویم ورزشی فدراسیون جودو خبر داد و بیان داشت: برای اجرا و یکپارچه شدن برنامه‌ها، این تقویم بزودی به تمامی هیئت‌های جودوی کشور ابلاغ خواهد شد.

میراسماعیلی با بیان اینکه بی شک بخش مهمی از موفقیت جودو در گرو پیشگامی و تلاش هیئت‌های استانی است، متذکر شد: در این زمینه تاکید ما این است که رشته جودو را باید بیش از پیش معرفی کرده و تعداد جودوکاران را در سطح کشور افزایش دهیم.

وی برلزوم استعدادیابی از سوی هیئت‌های استانی تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی در استان‌ها از جمله استان اردبیل در رشته جودو داریم که باید شناسایی و در بحث تربیت و پرورش آنها سرمایه گذاری شود.

رئیس فدراسیون جودو توسعه و تجهیز سال‌های تخصصی جودو را از دیگر تاکیدات و برنامه‌های فدراسیون برشمرد و اضافه کرد: در این خصوص سالن جودوی استان اردبیل تجهیز می‌شود.

وی همچنین به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعی، استان اردبیل را از مناطق مطلوب برای برپایی اردوی تیم های ملی جودو عنوان کرد و یادآور شد: در صورت تقاضای این استان برنامه برپایی اردوی تیم ملی جودو را در اردبیل تدارک خواهیم دید.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید