www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۹ 1395/03/14

محمدعلی کلی راهی بیمارستان شد

قهرمان سابق بوکس جهان به خاطر مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمد علی کلی قهرمان و اسطوره سنگین وزن سابق بوکس جهان روز گذشته به خاطر مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد. باب جانیل سخنگوی خانواده این اسطوره مسلمان گفت: قهرمان سابق بوکس وضعیتش در حال بهبود […]

قهرمان سابق بوکس جهان به خاطر مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمد علی کلی قهرمان و اسطوره سنگین وزن سابق بوکس جهان روز گذشته به خاطر مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد.

باب جانیل سخنگوی خانواده این اسطوره مسلمان گفت: قهرمان سابق بوکس وضعیتش در حال بهبود است و جای نگرانی وجود ندارد. به احتمال زیاد در چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

کلی پیش از این از بیماری پارکینسون (لرزش بدن) نیز رنج می‌برد.

Muhammad-Ali-Getty

محمدعلی کلی، یکی از مشهورترین بوکسورهای سنگین وزن جهان است. او پس از گرویدن به اسلام در فعالیتهای سیاسی نیز نقش داشت و به همین دلیل بیش از سایر قهرمانان ورزشی در جهان مطرح شد. وی همچنین در قرن بیستم عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان ورزشی را نیز از آن خود کرد.

Tel-razmavar1

Muhammad-Ali

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.