www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۶ 1399/06/15

لیگ برتر کوراش با حضور هفت تیم برگزار می‌شود

دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کوراش باشگاه‌های کشور با حضور هفت تیم پس از اخذ مجوزهای لازم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، لیگ برتر کوراش تحت عنوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قرار بود اواخر سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد.

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش در این مورد به خبرنگار مهر گفت: پس از تعویق یک ساله رقابتهای بین المللی سال ۲۰۲۰ از سوی فدراسیون جهانی و برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، تصمیم برآن شد که رقابتهای لیگ در دستور کار انجمن قرار گیرد.

دبیر انجمن کوراش ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ کوراش تدوین شده و باید برای تصویب نهایی به ستاد مبارزه با کرونا ارسال کنیم.

وی در مورد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات گفت: برای حضور در این مسابقات تاکنون تیم‌های فولاد اسفراین، اترک، بیمه کوثر، صنایع شادیلون خراسان رضوی و سنگ بهاری مازندران ثبت کرده و هزینه ثبت نام را نیز واریز کرده اند که احتمال افزایش دو تیم دیگر را نیز داریم.

خسرویار در پایان گفت: پیش بینی ما این است که پس از اخذ مجوزهای لازم مسابقات را از ابتدای آذرماه، با حضور هفت تیم و به مدت سه هفته برگزار کنیم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.