www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۶ 1393/10/20

لیگ برتر ووشو؛ صعود دانشگاه آزاد، پارس جنوبی و پاس قوامین به نیمه نهایی

مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای ایران با صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، هفته های هشتم و نهم از رقابت های لیگ برتر ووشو باشگاههای ایران روز گذشته با برگزاری 5 دیدار در آکادمی ووشو به پایان رسید تا در نهایت چهار تیم راه يافته […]

مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای ایران با صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، هفته های هشتم و نهم از رقابت های لیگ برتر ووشو باشگاههای ایران روز گذشته با برگزاری 5 دیدار در آکادمی ووشو به پایان رسید تا در نهایت چهار تیم راه يافته به مرحله نیمه نهایی معرفی شوند. روز گذشته از گروه اول دانشگاه آزاد در یک دیدار نزدیک تاکسیرانی آمل را 7 بر 5 شکست داد.

دیدار دو تیم تاکسیرانی آمل و کمیته شینگ یی چوان به تساوی 5 بر 5 رسید و شهرداری بندرعباس 11 بر يک نتیجه را به دانشگاه آزاد واگذار کرد. در این گروه  دانشگاه آزاد با 21 امتیاز صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرد. شهرداری بندرعباس با 12 و کمیته شینگ یی چوان با 10 امتیاز در رتبه های دوم و هستند که دیدار رودروی این دو تیم که روز دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد تکلیف دومین تیم صعود کننده از گروه نخست به مرحله نیمه نهایی را مشخص می کند.

از گروه دوم هم پاس قوامین و هیات ووشوی آذربایجان شرقی به تساوی 5 بر 5 رضایت دادند و پارس جنوبی 13 بر صفر سپاه مبرجاوه را شکست داد. در این گروه پارس جنوبی با 21 و پاس قوامین با 13 امتیاز جواز حضور در نیمه نهایی را به دست آوردند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.