www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۳۸ 1393/12/09

لیگ برتر تکواندو ؛ ورامینی ها در تلاش برای بازگشت به صدر جدول

رقابتهای لیگ برتر تکواندو درحالی فردا در خانه تکواندو پیگیری می شود که در کنار نبرد تیم های میانی جدول مدافع عنوان قهرمانی برای بازگشت به صدر جدول تلاش می کند. به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاهای کشور فردا یکشنبه با برگزاری شش دیدار از هفته های پنجم و ششم در خانه تکواندو […]

رقابتهای لیگ برتر تکواندو درحالی فردا در خانه تکواندو پیگیری می شود که در کنار نبرد تیم های میانی جدول مدافع عنوان قهرمانی برای بازگشت به صدر جدول تلاش می کند.

به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاهای کشور فردا یکشنبه با برگزاری شش دیدار از هفته های پنجم و ششم در خانه تکواندو پیگیری می شود. در فاصله سه هفته به پایان بازی ها سه تیم بالای جدول حساب خود را از سایر تیم ها جدا کرده اند. در سرایط فعلی استیل البرز از 10 بازی انجام داده با 22 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 19 در صدر قراردارد. شهرداری ورامین با همین امتیاز  از 9 بازی دوم است و دانشگاه آزاد با 19 امتیاز سوم است.

این هفته صدرنشین تازه لیگ برای تداوم صدرنشینی خود کار دشواری پیش رو خواهد داشت. استیلی ها در تنها بازی خود باید با پاس قوامینی دیدار کند که عاشورزاده را به ترکیب خود اضافه کرده و سخت به دنبال سه امتیاز این بازی است. دانشگاه آزاد هم نیم نگاهی به بازی پاس و استیل دارد. شاگردان خلیفه مترصد کوچکترین اشتباه از سوی صدرنشین نو رسیده لیگ هستند تا حداقل مقام نایب قهرمانی فصل قبل خود را حفظ کنند.  اما شهرداری ورامین دوبار با بانک شهر و جوانه دیدار خواهد کرد و به شش امتیاز آن را برای بازگشت به صدر جدول سخت نیاز دارد.

جدای از این سه تیم ، نبرد اصلی این هفته را تیم های میانه ای جدول برگزار می کنند. پاس قوامین و بانک شهر که با امتیاز مشابه 10 رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند برای رسیدن به جایگاه چهارم به مصاف هم می روند. پاسی ها با هدایت سلطانی با از دست دادن چند تکواندوکار مطرح خود لیگ را با شرایط خوبی به پایان نمی برند. این تیم که سرانجام به لحاظ مالی با فرزان آشورزاده به توافق رسیده برای کسب سکوی چهارم پدیده تکواندو را به ترکیب خود اضافه کرده است. در آن سوی میدان شاگردان جوان مرتضی کریمی تا اینجای کار قراتر از انتظار ظاهر شده و برای رقم زدن پایانی خوش به مصاف پاس قوامین خواهند رفت.

برنامه کامل رقابتهای لیگ برتر:

هفته سوم:
دانشگاه آزاد –  جوانه
شهرداری  ورامین – بانک شهر
پاس قوامین – استیل البرز

هفته چهارم:
جوانه – شهرداری ورامین
دانشگاه آزاد –  شهرداری اندیشه
پاس قوامین – بانک شهر

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید