www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۵۶ 1396/12/07

قهرمان سوپر لیگ کاراته سه شنبه معرفی می‌شود

تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات برابر هم صف آرایی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، هفته پایانی این رقابتها در حالی فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه در سالن مجموعه ورزشی غدیر تهران پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدار، دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین فعلی سوپر لیگ باید به مصاف بیمه تعاون تیم دوم جدول برود. دیدار این دو تیم در دور رفت ۱۹ به ۱۰ به نفع دانشگاه به اتمام رسیده بود.

دانشگاه آزاد، هامون درفشی پور و سعید احمدی ۲ بازیکن مصدوم خود را احتمالاً در ترکیب نخواهد داشت.تیم بیمه تعاون نیز امیر مهدی زاده، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ را به دلیل آسیب دیدگی ندارد.

تیم دانشگاه آزاد روز سه شنبه علاوه بر این دیدار بسیار حساس باید به مصاف رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) برود که با ۲۴ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به «گوجوریو سی واکای» تهران در جای ششم جدول قرار دارد برود. آزادی ها سپس در دیگر بازی خود به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می روند، تیمی با انگیزه و آماده که با ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. منصور حسن بیگی ملی پوش اسبق کاراته هدایت این تیم جنوبی را برعهده دارد.

اما بیمه تعاون با هدایت شهاب سلطانی در هفته آخر علاوه بر دانشگاه باید با آوای رزم و پاس قوامین پیکار کند. آوای رزم با هدایت مجید صافی و حمیدرضا فرهادی با ۱۲ امتیاز هفتمین تیم سوپر لیگ است.

 تیم پاس نیز با هدایت ابوالقاسم پایدار و در اختیار داشتن بازیکنان جوانی همچون امیررضا میرزایی، آرش علی نژاد، محمد شایگان، علیرضا شیرصفت، پیمان سلطانیان و الیاس محمدزاده به مصاف تیم تعاون خواهد رفت. ضمن اینکه در کاتای انفرادی سیروس خالقی یک مهره قابل اتکا است.

پاس قوامین علاوه بر این پیکار مهم باید با رعد پدافند نیز پیکار کند. ضمن اینکه مبارزه این تیم برابر مناطق نفت خیز جنوب می‌تواند جای این دو تیم را در جدول رده بندی تعویض کند.

در سایر دیدارهای هفته آخر گوجوریو سی واکای تهران با هیات کاراته گیلان و رعد پدافند خاتم الانبیا پیکار می‌کند

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید