www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۱ 1398/09/10

قدرتمند به سوی مسکو برای کسب سهمیه المپیک

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با آمادگی بالا وارد ایستگاه پایانی کسب سهمیه المپیک می‌شویم . هماهنگی با شریط آب و هوایی خاص مسکو برای موفقیت تیم بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فریبرز عسگری صبح امروز یکشنبه و قبل از ترک تهران اظهار داشت: بعد از رقابتهای گرندپری صوفیه، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون هر سه تکواندوکار به شرایط مدنظر ما دست پیدا کرده و در بهترین شرایط راهی مسکو می شوند. کار سختی پیش رو داریم و برای حضور در جمع بهترین های دنیا آماده ایم.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و در اختیار گرفتن یک سالن تمرینات ما بعد از ورود به مسکو ادامه خواهد یافت.باید با شرایط آب و هوای خاص مسکو هماهنگ شویم. اختلاف ساعت ۳۰ دقیقه ای با تهران چندان مشکل ساز نخواهد شد، ولی عادت کردن به تمرین و مبارزه در آن شرایط خیلی مهم است.

عسگری در خصوص شرایط نفرات تیم در مسیر کسب سهمیه هم گفت: آرمین هادی پور با رنکینگ چهار شرایط  مناسبی دارد. اما با احتساب امتیازات یک ماه اخیر میرهاشم حسینی و سجاد مردانی جایگاه فعلی خود را از دست می دهند. میرهاشم از رده ششم به هفتم و سجاد از رده پنجم به نهم می رود و این یعنی آنکه هر دو باید سخت تلاش کنند و به دیدار نهایی راه پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به مشخص بودن رقبای تکواندوکاران کشورمان در این رقابتها گفت: این موضوع خیلی به ما کمک کرد تا پس از آنالیز رقبا و تماشای فیلم مبارزات آنها، طراحی تمرین با هدف رسیدن به نقاط ضعف و قوت حریفان پیش برود. رقابتهای مرحله نهایی به دلیل فاصله اندک امتیازات تکواندوکاران مدعی شرایط بسیار سختی دارد، ولی ما هم به خوبی آماده حضور در این میدان هستیم.

وی در مورد غیبت «ابوغاش» اردنی و تغییر جدول وزن ۶۸- کیلوگرم گفت: قبل از هر چیز برای این قهرمان آرزوی سلامتی دارم، ولی واقعیت این است که غیبت او صعود یک پله ای میرهاشم را در قرعه کشی به همراه داشت و همین موضوع مسیر مبارزات او را در جدول تغییر داد. در برنامه قبلی او در مبارزه پایانی به نماینده کره برخورد می کرد و در این جدول باید نیمه نهایی مبارزه کند. البته همه احتمالات را در نظر گرفته و با برنامه و بازی به بازی پیش می رویم.

عسکری در پایان گفت: اعضای تیم ملی در این مدت در تمرینات از جان مایه گذاشتند و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت و رسیدن به سهمیه های حضور در المپیک دارند. امیدوارم همه چیز طبق برنامه ریزی ما پیش رفته و بتوانیم به به آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم. ضمن اینکه از تمام افرادی که در این مدت از ما حمایت و فضای آرامی را برای تیم مهیا کردند تا در کمال آرامش تمرینات را پیگیری کنیم، تشکر می‌کنم.

تیم ملی تکواندو برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای گرندپری صبح امروز تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.