www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۵۳ 1394/10/02

فردا در سالن شهید افراسیابی؛ لیگ برتر جودو با هشت تیم آغاز می شود

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور با رقابت هشت تیم از فردا پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم قرارگاه خاتم الانبیا، شبهای گلوبندک، پالایش گاز ایلام، پاس قوامین، علی حیدر، ثامن الحجج خراسان […]

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور با رقابت هشت تیم از فردا پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم قرارگاه خاتم الانبیا، شبهای گلوبندک، پالایش گاز ایلام، پاس قوامین، علی حیدر، ثامن الحجج خراسان رضوی، نفت مسجد سلیمان و دانشگاه عالی چناران در یک گروه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

در هفته نخست این مسابقات، ۱۲ دیدار فردا پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که تیم ها سه بار به روی تاتامی خواهند رفت. در مرحله نخست، پاس قوامین به دیدار ثامن الحجج خراسان رضوی می رود، دانشگاه عالی چناران با نفت مسجد سلیمان پیکار می کند، پالایش گاز ایلام به مصاف شبهای گلوبند می رود و دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و علی حیدر هم برابر هم صف آرایی می کنند.

مرحله دوم از هفته نخست این رقابتها با دیدار دانشگاه عالی چناران و ثامن الحجج خراسان رضوی آغاز می شود. پالایش گاز ایلام برابر پاس قوامین صف آرایی می کند، قرارگاه خاتم الانبیا به دیدار نفت مسجد سلیمان می رود و علی حیدر هم با شبهای گلوبندک پیکار می کند.

در مرحله سوم نیز پالایش گاز ایلام به مصاف ثامن الحجج خراسان رضوی می رود. دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و دانشگاه عالی چناران برابر هم صف آرایی می کنند. علی حیدر با پاس قوامین مبارزه می کند و شبهای گلوبندک هم به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

همچنین همزمان با برگزاری این مسابقات، هفته دوم از رقابتهای لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود. در ادامه این مسابقات که با حضور ۱۱ تیم در دو گروه برگزار می شود با برگزاری سه دور مبارزه دور رفت به پایان رسیده و دور نخست از دور برگشت نیز برگزار خواهد شد.

برنامه کامل هفته دوم لیگ دسته اول

گروه اول  دور سوم:

هیات جودو آذربایجان شرقی – نیروی زمینی ارتش

آکادمی جودو – هیات جودو کرج

دور چهارم:

آکادمی جودو – نیروی زمینی ارتش

جانبازان منطقه ۱۰ شهرداری تهران – هیات جودو آذربایجان شرقی

دور پنجم:

جانبازان شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری تهران – نیروی زمینی ارتش

هیات جودو شهرستان کرج – هیات جودو آذربایجان شرقی

مرحله اول از دور برگشت:

هیات جودو شهرستان کرج – جانبازان منطقه ۱۰ شهرداری تهران

هیات جودو آذربایجان شرقی – آکادمی جودو

گروه دوم دور سوم:

دانشگاه آزاد سوسنگرد – شهرداری ساوه

تجارت گستران خوارزمی – شهدای غواص مازندران

آکادمی جودو شهید علی غنی – هیات جودو کردستان

دور چهارم :

تجارت گستران خوارزمی – شهرداری ساوه

آکادمی جودو شهید علی غنی -دانشگاه آزاد سوسنگرد

هیات جودو کردستان – شهدای غواص مازندران

دور پنجم:

آکادمی جودو شهید علی غنی  – شهرداری ساوه

هیات جودو کردستان – تجارت گستران خوارزمی

شهدای غواص مازندران – دانشگاه آزاد سوسنگرد

مرحله اول از  از دور برگشت:

هیات جودو کردستان – شهرداری ساوه

شهدای غواص مازندران – آکادمی جودو شهید علی غنی

دانشگاه آزاد سوسنگرد – تجارت گستران خوارزمی

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید