www.khabarrazmavar.ir

سرمربی تیم ملی بانوان:

شناسه خبر : ۱۵:۳۴ 1399/01/25

فدراسیون در خصوص عباسعلی حرفه ای رفتار کرد/سهمیه سوم را می خواهیم

سمانه خوش قدم گفت: بعد از آسیب دیدگی حمیده عباسعلی، فدراسیون خیلی حرفه ای رفتار کرد و در کمترین زمان ممکن کارهای درمانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر اظهار داشت: بعد از آسیب دیدگی عباسعلی در دیدار پایانی رقابتهای اتریش و تشخیص آسیب جدی، فدراسیون هماهنگی‌های لازم را خیلی سریع بعمل آورد و در کمتر از چهار روز عمل جراحی توسط یک تیم پزشکی حرفه‌ای در هانوفر آلمان انجام و پس از آن نیز کارهای بازتوانی آغاز شد.

وی افزود: باید از دکتر امینی و دکتر آبرون تشکر ویژه ای داشته باشم که در این مدت سخت تلاش کردند تا عباسعلی با شرایط بسیار خوبی به تهران بازگردد. جراحی حرفه‌ای که توسط دکتر امینی انجام شد، جدیدترین روش دنیا در خصوص این نوع آسیب‌ها بود که آثار و نتایج آن خیلی زود در زمان برنامه‌های بازتوانی مشخص شد. ضمن اینکه با استفاده از شرایط و امکانات بسیار حرفه‌ای که این تیم پزشکی برای بهبود وضعیت حمیده در این مدت بکار گرفتند باعث شد تا روند درمانی او بسیار حرفه‌ای طی شده و کار روی تردمیل را نیز آغاز کند.

خوش قدم ادامه داد: ادامه کارهای درمانی را تهران پیگیری می‌کنیم و فکر می‌کنم اگر به همین منوال پیش برویم از ماه آینده بتوانیم وارد تمرینات فنی شده و عباسعلی تمرین کاراته را نیز آغاز کند. هر چند با برنامه‌ای که برای عباسعلی توسط تیم پزشکی طراحی شده بود، اگر شاهد تعویق المپیک هم نبودیم او می به مسابقات می‌رسید، ولی این موضوع فرصتی شد تا بتوانیم با کمال آرامش کارها را دنبال کنیم.

سرمربی بانوان ادامه داد: طراوت خاکسار، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی در یک سال اخیر زحمات و سختی‌های زیادی را در اردوها و مسابقات مختلف متحمل شدند و از عملکرد آنها راضی هستم. هدف ما کسب سه سهمیه ممکن برای حضور در بازی‌های المپیک بود که خدا را شکر در دو وزن به هدف خود رسیدیم و در یک وزن دیگر هم باید منتظر اعلام زمان برگزاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی باشیم تا نماینده خود را در وزن ۶۱- کیلوگرم اعزام و بتوانیم سهمیه سوم را کسب کنیم.

خوش قدم ادامه داد: قبل از هر چیز برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم. پس از آن تمرینات خود را آغاز کنیم تا برای سهمیه سوم تلاش کنیم. باید از فرصت یکساله تعویق المپیک استفاده کرده و با برنامه ریزی دقیق نفرات خود برای حضور موفقیت آمیز در این بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان آماده کنیم.

وی در پایان گفت: باید از مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کنم که خیلی خیلی حرفه‌ای با مسئله آسیب دیدگی عباسعلی برخورد کردند. رئیس فدراسیون دائم در ارتباط بود و کارهای عباسعلی را پیگیری می‌کرد و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های المپیک با رسیدن به مدال پاسخ این تلاش‌ها را بدهیم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.