www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۳۴ 1394/12/24

صادق فرجی برای انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد

محمد صادق فرجی رئیس سابق فدراسیون کاراته امروز برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،‌ وزارت ورزش و جوانان زمان ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته برای تصدی این پست را از روز 15 تا 26 اسفند ماه(به مدت10 روز کاری) اعلام کرد. بر این اساس […]

محمد صادق فرجی رئیس سابق فدراسیون کاراته امروز برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،‌ وزارت ورزش و جوانان زمان ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته برای تصدی این پست را از روز 15 تا 26 اسفند ماه(به مدت10 روز کاری) اعلام کرد.

بر این اساس متقضایان شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون تا 26 اسفند‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به دبیرخانه فدراسیون کاراته نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

صادق فرجی رئیس سابق فدراسیون کاراته امروز (دوشنبه) با حضور در فدراسیون برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرد. فرجی در سال‌های 90 و 91 با کسب 40 رای به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد. در دوران فرجی آرامش خوبی در کاراته حاکم بود و به همین دلیل باعث شد تا کاراته پس از سال‌ها به جمع پنج تیم برتر دنیا بپیوندد.

کاراته در سال‌های 2008 و 2010 در مسابقات جهانی کارنامه خوبی را نتوانسته بود کسب کند که سرانجام پس از حضور فرجی در راس این فدراسیون توانست در مسابقات 2012 پاریس نتایج درخشانی را کسب کند.

فرجی مدتی را نیز به عنوان نایب رئیس فدراسیون جودو فعالیت کرده است. وی سابقه حضور در امور حقوقی، مجلس شورای اسلامی، و امور استان‌ها به عنوان مدیرکل فعالیت کرده است.

علیرضا رستمی، حمیدرضا ده بزرگی (رئیس هیات کاراته فارس) ، حسین افراسیابی( رئیس سبک کیوکوشین یونیون)، علی باتوانی( کاتاروی سابق)، صمد ولی زاده (رئیس اسبق فدراسیون ووشو) محمدقاسم منوچهری، ایرج میرزایی (قهرمان سابق کاراته) و سیدعباس احمدپناهی (رئیس اسبق فدراسیون کاراته) .آیدین محمدی و علی خرمی و عقیل کشیر افرادی هستند که برای تصدی پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌اند.

البته طی چند روز گذشته برخی از رسانه‌ها خبر از ورود سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته به انتخابات فدراسیون رو منتشر کردند که وی در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها این خبر را تکذیب کرد.

اما محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون امروز در صحبت‌های خود مدعی شد: نمی دانم سرپرست فدراسیون به چه دلیل در گفت‌‌وگو با برخی رسانه ها اعلام کرده که تمایلی به حضور در انتخابات نداشته و ثبت نام نکرده است، اما تا آنجا که ما می‌دانیم و مستندات نشان می‌دهد ایشان فرم ها را تکمیل و مدارک را تحویل داده است.

منبع: خبرگزاری فارس

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید