www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۰ 1397/08/27

شورای فنی بوکس تصمیم می‌گیرد، رئیس کار خودش را می‌کند!

با وجود تشکیل شورای فنی در فدراسیون بوکس، اما بیشتر تصمیمات را رئیس فدراسیون راسا می‌گیرد و شورای فنی تقریبا هیچ کاره است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پس از پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، فدراسیون بوکس نشست خبری را برای عذرخواهی از اهالی بوکس برگزار کرد که در جریان آن صحبت‌هایی از سوی رئیس فدراسیون صورت گرفت که تا حدودی امیدواری‌ها برای پیشرفت این رشته را بیشتر کرد. اما طولی نکشید که بار دیگر بحث‌های متعددی در این فدراسیون بالا گرفت تا مشخص شود که فدراسیون بوکس همان آش است و همان کاسه!

یکی از این تصمیمات خوبی که فدراسیون بوکس پس از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گرفت،‌ تشکیل شورای فنی متشکل از قهرمانان سابق و تحصیل کرده‌های این رشته بود تا تصمیات کارشناسانه و مثبتی در راستای بهبود مسائل فنی بوکس کشور بگیرند. شورایی که به نظر می‌رسد پس از تشکیل آن تنها سایه‌اش باقی مانده و خبری از عملی شدن تصمیمات این شورا نیست و حرف آخر را شخص دیگری می‌زند.

در چند وقت اخیر اعضای شورای فنی در برخی امور مهم به جمع بندی رسیده اند اما رئیس فدراسیون نظر شخصی خود را اعمال کرده و مشخص نیست هدف از تشکیل شورای فنی چیست؟

یکی از مسائلی که با تشکیل این شورا مورد نقد و بررسی قرار گرفت انتخاب مدیرفنی برای تیم‌های ملی بوکس بود. البته که با وجود شورای فنی نیازی به مدیرفنی نیست اما طبق اخبار موجود این سمت با تصمیم همه اعضای این شورا به رئیس فدراسیون داده شد ولی، حالا صحبت‌هایی مبنی بر اینکه حسین ثوری قصد دارد فرد خاصی را به عنوان مدیرفنی معرفی کند مطرح است که در صورت رخ دادن این تصمیم، شاهد بی اهمیت بودن تصمیم اعضای شورا خواهیم بود.

بحث دیگر انتخاب سخنگوی این شورا بود. طبق صحبت‌هایی که وجود دارد پس از رای‌گیری بین اعضای مجمع در مجموع علی‌ مظاهری با ۵ رای به عنوان سخنگو انتخاب می‌شود اما حسین ثوری، با تصمیم اعضا مخالفت کرده و علیرضا استکی را که تنها  ۲ رای داشته، به عنوان سخنگو انتخاب می‌کند تا برای دومین بار تصمیم شورای فنی را زیر سوال ببرد. اتفاقی که به نظر می‌رسد در دلخوری علی مظاهری از فدراسیون نیز بی‌تاثیر نبوده است. علی مظاهری در مورد تصمیمش برای عدم همکاری با تیم ملی بوکس به ایسنا گفت: قهر نکرده‌ام اما به نظرم شرایط برای همکاری با فدراسیون بوکس فراهم نیست، بهتر است اندکی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم تا شاهد پیشرفت بوکس باشیم.

یکی دیگر از خبرهای خوبی که انتشار آن باعث خوشحالی اهالی بوکس شد، تصمیم شورای فنی برای آوردن مربی خارجی ازبک یا قزاق جهت کار در رده‌های پایه این رشته بود، تصمیمی که طبق گفته‌ها بار دیگر با دخالت رئیس فدراسیون دست خوش تغییرات شد. در حالی که طبق گفته اعضای شورای فنی اصلی‌ترین و گزینه نهایی برای مربیگری تیم‌های پایه بوکس مربی ازبک بود، چند روز بعد رئیس فدراسیون از انتخاب شدن مربی کوبایی برای سرمربیگری رده‌های پایه خبر داد!

طبق صحبت‌های شخص حسین ثوری اصلی‌ترین هدف از تشکیل این کار گروه تصمیم گیری در خصوص مسائل فنی بوکس است اما با وجود مسائل فوق،‌ باید دید تصمیمات شورای فنی چه زمانی عملی خواهد شد! اگر قرار بود حرف آخر را رئیس فدراسیون بزند پس نقش این شورا در تصمیمات فنی برای بوکس کشور چیست؟ به نظر می‌رسد این جمله معروف در ورزش ایران که “کمیته فنی یعنی کشک”، دارد در مورد شورای فنی بوکس نیز رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید