www.khabarrazmavar.ir

لیگ برتر تکواندو ؛

شناسه خبر : ۱۸:۲۲ 1397/11/15

شهرداری ورامین بدون باخت قهرمان شد/ دانشگاه روی سکوی نایب قهرمانی

پرونده رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با قهرمانی دوباره شهرداری ورامین به پایان رسید و هماننده دوره قبل دانشگاه و کن دوم و سوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، هفته پایانی این مسابقات امروز دوشنبه ۱۵ بهمن در محل سالن خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت شهرداری ورامین با ۳۸ امتیاز روی سکوی نخست ایستاد و بدون شکست از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۵ امتیاز  عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و لوازم خانگی کن با ۳۲ امتیاز همانند دوره قبل سوم شد.

در هفته پایانی این مسابقات و در مهمترین بازی تیم های اول و سوم جدول به تساوی رضایت دادند. شهرداری ورامین که هفته گذشته قهرمانی خود را تثبیت کرده بود، در غیاب پیام خانلرخانی سرمربی خود که تیم ملی پاراتکواندو را در رقابتهای جهانی ترکیه همراهی می کند برابر لوازم خانگی کن به تساوی رضایت داد.

این دیدار را شهرداری خوب شروع کرد و توسط علی توکلی می توانست اولین پیروزی را به حساب خود واریز کند. ولی این تکواندوکار که ۲۹ بر ۲۳ از ایمان اکبرزاده پیش بود، ۱۰ اخطار شد و بازنده میدان مبارزه را ترک کرد. در ادامه آریان محمدی، سروش احمدی، پژمان مرادی و محمد حسن پلنگ افکن رقبای خود را شکست دادند. شهرداری بعد از آنکه ۴ بر یک پیش افتاد به دلیل آسیب دیدگی نفرات خود مبارزه را ادامه نداد تا «کن» از یک شکست سنگین نجات پیدا کند.

در دیگر بازیهای این هفته پاس قوامین ۶ بر ۲ تعاونی انقلاب شهریار را شکست داد. دانشگاه آزاد برابر پالایش نفت آبادان صاحب برتری ۷ بر یک شد و مس کرمان هم ملوان را ۵ بر ۳ از پیش رو برداشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.