www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۵ 1394/05/15

شاهچراغی: با انصراف از مسابقات آسیایی راه را برای افراد جدید باز کردیم

از تمام اتفاقات و حاشیه های مسابقات انتخابی کاتا که بگذریم انصراف نفر اول انتخابی کاتا داود شاهچراغی برای دادن فرصت شرکت فردی تازه به این میدان رقابت اتفاقی نادر بود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، پس از پایان مسابقات انتخابی کاتا انفرادی آقایان داود شاهچراغی دارنده مدال طلا آسیای و مدال طلای دانشجویان […]

از تمام اتفاقات و حاشیه های مسابقات انتخابی کاتا که بگذریم انصراف نفر اول انتخابی کاتا داود شاهچراغی برای دادن فرصت شرکت فردی تازه به این میدان رقابت اتفاقی نادر بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، پس از پایان مسابقات انتخابی کاتا انفرادی آقایان داود شاهچراغی دارنده مدال طلا آسیای و مدال طلای دانشجویان جهان با دریافت امتیاز بالا از داوران عنوان نفر اول و اعزامی ایران به ژاپن را کسب کرد اما در میان بهت حاضرین مربی وی علی شاهچراغی خبر از این دادکه به جای نفر اول مسابقات نفر دوم به ژاپن اعزام شود.

علی شاهچراغی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار رزم نیوز گفت: داود در بهترین شرایط روحی و جسمی در این مسابقات حاضرشد و به مقام اول دست یافت. اما با توجه به گفتگویی که از یکماه پیش در نشستی با ریاست فدراسیون آقای سمندر داشتم ،پیشنهاد کردم کاراته نیاز به پشتوانه سازی دارد و با اعزام یک تیم و یا شخص هر ساله و به همه مسابقات به این مهم نمی رسیم. پیشنهاد من این بود که اگر در زمان مسابقات انتخابی بازهم شخص یا تیم قبلی اول شد که قبلا تجربه حضور در این مسابقات را داشته به جای آن تیم یا نفر دوم را برای کسب تجربه و فرصت دهای اعزام کنیم که بسیار مورد استقبال ایشان و دبیر وقت آقای آشوری قرار گرفت و قرار شد در کمیته فنی مطرح شود. ما در راستای همین موضوع انصراف داود را پس از کسب مقام اولی اعلام کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف نفر یا تیم اول چیست اظهار کرد: آنها همچنان به تمرینات خود ادامه می دهند و آماده می شوند برای انتخابی مسابقات جهانی ،مثلا داود به ژاپن نرود و به جای آن به مسابقات کاراته وان ترکیه اعزام شود.

مربی داود شاهچراغی در خصوص اینکه چه چیز باعث شد با اینکه تصمیم به انجام این کار داشتند در انتخابی شرکت کنند گفت: ما به کسب مقام اول اطمینان داشتیم و مقتدرانه هم حاضر شدیم ،نمی خواستیم زمینه ای برای حاشیه سازی فراهم شود که داود آماده نبوده و یا به دلیل مسایل پیش آمده در فدراسیون ما جهت گیری خاصی کرده ایم.

وی افزود: من در جایگاه عضوی قدیمی از خانواده کاراته و دوست دیرین آقای سمندر پیش قدم این کار شدم.

شاهچراغی در خصوص نحوه داوری این دوره از مسابقات گفت: ما با داوری خوبی مواجه شدیم البته مشکلات جزئی  درخصوص برخی قوانین بود که با حضور نماینده کمیته فنی آقای کمانگیر و آقای مردانی به خوبی حل شد.

وی در پایان بیان کرد: امیدوار است مربیان و دوستان دیگر نیز در نگرش خود در خصوص اعزام ورزشکاران تغییری دهند و نگاهی نو پیدا کنند بخصوص در انتخابی بانوان که در روز جمعه همین هفته برگزار می شود اظهار امیدواری کرد شاهد حضور و اعزام افراد جدید در این دور از مسابقات آسیایی باشیم.

انتهای پیام

Water 2

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید