www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۲ 1393/08/16

سمندر: ملی پوشان کاتا در لیست نبودند/ به کاتای تیمی حق می‌دهم ناراحت باشند‍

رییس فدراسیون کاراته پس از بازماندن کاتای تیمی ایران از مسابقات قهرمانی جهان و انتقاد شدید ملی‌پوشان این تیم گفت: به آنها حق می‌دهم ناراحت باشند. علیرضا سمندر  افزود: برای گرفتن روادید لهستان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان تلاش زیادی کردیم ولی متاسفانه لهستانی‌ها روادید ندادند. آنها پس از آن که چندین بار ما […]

رییس فدراسیون کاراته پس از بازماندن کاتای تیمی ایران از مسابقات قهرمانی جهان و انتقاد شدید ملی‌پوشان این تیم گفت: به آنها حق می‌دهم ناراحت باشند.

علیرضا سمندر  افزود: برای گرفتن روادید لهستان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان تلاش زیادی کردیم ولی متاسفانه لهستانی‌ها روادید ندادند. آنها پس از آن که چندین بار ما را چرخاندند گفتند ویزا می‌دهند اما در نهایت بدقولی کردند و ویزا ندادند.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری ایسنا سمندر افزود: لهستانی‌ها گفتند که شما ویزای توریستی می‌خواستید که این هم یک بهانه است. آنها دعوتنامه آلمانی‌ها برای حضور ما در مسابقات قهرمانی جهان را هم در پرونده‌ها داشتند اما باز هم ویزا ندادند. البته آلمانی‌ها هم این کار را کرده و سعی کردند ویزا ندهند اما هر طوری بود ملی‌پوشان به مسابقات رفتند.

رییس فدراسیون کاراته در مورد انتقادات ملی‌پوشان کاتای تیمی و اعزام کردن هشت نفر کادر فنی و نفرات اضافی به مسابقات گفت: آنها حق دارند ناراحت باشند. مسابقات جهانی است و آنها هم زحمت زیادی کشیدند تا در این مسابقات شرکت کنند. البته در این زمینه آشوری، دبیر فدراسیون بیشتر در جریان است.

وی ادامه داد: ما یک لیست را به سفارت آلمان داده بودیم که آلمانی‌ها گفتند از بین این نفرات به 30 نفر ویزا می‌دهند و متاسفانه نام ملی‌پوشان کاتا در آن لیست نبود. اگر نام آنها در لیست بود هر طور شده بود آنها را اعزام می‌کردیم. اگر امکان اعزام آنها وجود داشت نام کادر فنی را کم می‌کردم یا نایب رییس بانوان را اعزام نمی‌کردم و آنها را می‌فرستادم.

سمندر با اشاره به این که برای اعزام این تیم از هیچ هزینه مالی دریغ نکرد، گفت: هر چه در توان داشتیم تا این تیم به مسابقات اعزام شود اما متاسفانه چند نفر بازماندند.

وی در مورد عملکرد تیم بانوان و راهیابی حمیده عباسعلی به فینال مسابقات جهانی گفت: این ورزشکار خوب ایران کار بسیار بزرگی انجام داد و تاریخ‌ساز شد. او در اولین حضور جهانی خود توانست کارنامه درخشانی را بر جای بگذارد. قبل از اعزام هم شرایط او را می‌دانستیم اما هیچ انتظاری نداشتیم، چون می‌دانستیم که این اولین حضور است و آنها کار بسیار مشکلی دارند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید