www.khabarrazmavar.ir

میرهاشم حسینی؛

شناسه خبر : ۱۱:۵۹ 1398/07/16

روی کسب سهمیه المپیک متمرکز شده ام

ملی پوش تکواندو ایران گفت: تمام تمرکز خود را روی مسابقات کسب سهمیه المپیک قرار داده‌ام و سخت تمرین می‌کنم تا با موفقیت در دو تورنمنت پیش رو به این مهم دست پیدا کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، میرهاشم حسینی با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر افزود: در رقابتهای لیگ برتر برای تیم شهرداری ورامین مبارزه خواهم کرد و در هفته نخست به دلیل هماهنگی که کادر فنی و مربیان باشگاهی داشتند، ملی پوشان در ترکیب تیم ها به میدان نرفتند. من هم به همراه سروش احمدی و سعید رجبی با نظر پیام خانلرخانی به میدان نرفتیم.

وی در مورد تمرینات تیم ملی هم گفت: به همراه دیگر اعضای تیم زیر نظر کادر فنی تمرینات سخت و فشرده ای را پشت می گذاریم تا برای سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۹ آماده می شویم. با تمام قدرت پیش می رویم تا به امید خدا بتوانیم با کسب امتیازات کامل این مسابقات به شرایط کسب سهمیه المپیک بیشتر نزدیک شویم.

این عضو تیم ملی ادامه داد: بعد از رقابت های صوفیه، مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در مسکو را پیش رو داریم. تلاش ما این است که در مسکو هم نتایج خوبی بگیریم تا به امید خدا هر سه سهمیه ای که برای تیم ملی محتمل هست را نهایی کنیم. بعد از این اتفاق خوش یمن است که می توانیم صحبت از المپیک و موفقیت در این رویداد بزرگ جهانی داشته باشیم.

حسینی در مورد کسب عنوان بهترین تکواندوکار سال با موفقیت در دو تورنمنت پیش رو گفت: به هیچ عنوان به چنین مسائلی فکر نمی کنم. پس از از دست دادن مسابقات جهانی، عزم خود را جزم کردم تا در رقابتهای گرندپری بهترین عملکرد را داشته باشم. همانطور که گفتم فقط کسب سهمیه المپیک و موفقیت در توکیو ۲۰۲۰ برایم اهمیت دارد تا دل مردم را شاد کنم.

وی در پایان گفت: هر چه به مسابقات پایانی نزدیک می شویم، کار سخت و سخت تر می شود. تصمیم دارم فقط به تمرینات تیم ملی فکر کنم و در میان بهترین های دنیا، بهترین عملکرد را در مسابقات به نمایش بگذارم. فقط از این طریق است که به سهمیه المپیک می رسم و به همین دلیل به هیچ چیزی غیر از آن فکر نمی کنم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.