www.khabarrazmavar.ir

تکواندو گرندپری-ژاپن:

شناسه خبر : ۱۱:۴۴ 1398/06/21

رقبای حسینی و احمدی مشخص شدند

مرحله دوم رقابتهای گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۹ از فردا جمعه با حضور دو نماینده ایران در وزن دوم المپیکی در ژاپن آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، این رقابتها به مدت سه روز و با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن در شهر «چیبا» و سالن «ماکوهاری» برگزار خواهد شد. تیم کشورمان با شش نماینده در این رقابتها شرکت کرده است که طبق برنامه اعلام شده فردا جمعه در روز نخست  مبارزات اوزان ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

قرعه کشی مسابقات روز نخست برگزار شد و طی آن دو نماینده ایران رقبای خود را شناختند. بر همین اساس میرهاشم حسینی دور نخست ابتدا با «روبن ناوا» از مکزیک پیکار می کند و سپس به دیدار آذربایجان و اسپانیا می رود. در قسمت بالای همین جدول نیز سروس احمدی با «کنستانتینیوس» از یونان مبارزه کرده و در ادامه به دیدار برنده اردن و فرانسه خواهد رفت.

نکته اینکه دو تکواندوکار کشورمان در صورت کسب دو پیروزی دور سوم و برای رسیدن به نیمه نهایی باید به مصاف هم بروند.

در ادامه این مسابقات شنبه  ۲۳ شهریورماه و در روز دوم، پیکارهای اوزان ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندوکاران کشورمان در این روز هستند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.