www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۷ 1393/08/29

حسینی: جامعه کاراته باید اختلافات را کنار بگذارند/کاراته دارد ضربه می‌خورد

اگر می‌خواهیم در آینده نیز این نتایج برای کاراته‌ایران تکرار شود، باید همه اهالی کاراته، اختلافات و مشکلات را کنار بگذارند. مربی بدنساز تیم ملی‌کاراته در مسابقات جهانی آلمان گفت: با شرایطی که پیش آمده، فقط کاراته است که ضربه می‌خورد و بدون شک در آینده اثرات خود را نشان خواهد داد. سید محمد حسینی […]

اگر می‌خواهیم در آینده نیز این نتایج برای کاراته‌ایران تکرار شود، باید همه اهالی کاراته، اختلافات و مشکلات را کنار بگذارند.

مربی بدنساز تیم ملی‌کاراته در مسابقات جهانی آلمان گفت: با شرایطی که پیش آمده، فقط کاراته است که ضربه می‌خورد و بدون شک در آینده اثرات خود را نشان خواهد داد.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار “رزم نیوز” درخصوص کسب نتایج قابل قبول تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در رقابت‌های جهانی آلمان، اظهار داشت: همه بچه‌ها، مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون، زحمت کشیدند تا این نتایج حاصل شود. خدا را شکر که مشکلات رفع شد و این موفقیت‌ها برای کاراته کشور به دست آمد.

وی در مورد صحبت‌های برخی ملی‌پوشان که گفته‌اند اگر حسینی نبود، این نتایج به دست نمی‌آمد و حتی تیم نیز اعزام نمی‌شد، تصریح کرد: بچه‌ها به من لطف دارند. این مدال‌ها، بر اساس یک کار تیمی به دست آمد که البته ما هم یک گوشه کار را گرفتیم.

مربی بدنساز تیم ملی، همچنین درباره این موضوع که با پادرمیانی شما بود که عسگری، گنج‌زاده و سنچولی به مسابقات جهانی آلمان اعزام شدند، یادآور شد: واقعا می‌گویم اگر لطف خدا و تلاش‌های حسین روحانی، شهرام هروی و مهدی جعفری و همچنین زحمات مسئولان فدراسیون نبود، این افتخارات حاصل نمی‌شد. در مورد پادرمیانی من، فقط این را می‌گویم که باید تلاش می‌کردیم تا شرایط تیم برای مسابقات مهمی همچون رقابت‌های جهانی حفظ شود.

وی افزود: علاوه بر این 3 ملی‌پوش شایسته، نفرات دیگری مثل علی فداکار و مهدی سلطانی هم می‌توانستند به جهانی آلمان اعزام شوند، اما شرایطی به وجود آمد که این قضیه محقق نشد.

حسینی با اشاره به حواشی اخیر در کاراته کشور گفت: بچه‌ها 8 ماه در اردو بودند و طبیعتا با فشارها و مشکلات زیادی نیز روبرو بودند، اما با تلاش و صبر خود مشکلات را پشت سر گذاشتند. اتفاقاتی که این روزها در کاراته به وقوع پیوسته، تنها به ضرر این رشته است و به کاراته ضربه می‌زند. متاسفانه نتایج این حواشی در اردوهای آینده تیم ملی خود را نشان خواهد داد.

مربی بدنساز تیم ملی کاراته با بیان اینکه جامعه کاراته باید اختلافات را کنار بگذارند، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در آینده نیز این نتایج برای کاراته‌ایران تکرار شود، باید همه اهالی کاراته، اختلافات و مشکلات را کنار بگذارند.

حسینی همچنین در مورد انتخاب محمود آرین‌خو به عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی کاراته افزود: بنده با وی کار کرده‌ام. به نظرم حضور وی می‌تواند به آرامش تیم ملی کمک شایانی کند و امیدوارم تاثیرات‌مدیریت او در تیم ملی را در رقابت های مختلف شاهد باشیم.

مربی بدنساز تیم ملی کاراته در پایان، درباره وضعیت قرارداد خود با فدراسیون گفت: بنده تا مسابقات‌جهانی با فدراسیون قرارداد داشتم. الان هم نمی‌دانم این قرارداد تمدید می‌شود یا نه. به هرحال بنده دینم را به کاراته ادا کردم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.