www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۲ 1398/05/05

حبیب بهترین مبارز دنیاست!

جرج سنت پیر ضمن تمجید از ‘عقاب’ داغستان، او را تنها گزینه ممکن برای بازگشتش به قفس خطاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جرج سنت پیر مبارز ۳۸ ساله کانادایی و قهرمان اسبق دسته های میان وزن و ولترویت یو اف سی در ماه فوریه امسال اعلام بازنشستگی کرد ولی بر کسی پوشیده نیست که GSP تمایل زیادی برای مبارزه برابر حبیب نورماگومدوف قهرمان حال حاضر دسته سبک وزن UFC داشته و هنوز هم دارد ولی این مبارزه رویایی تا به امروز شکل نگرفته که یکی از دلایل عمده آن عدم تمایل دِینا وایت رئیس UFC برای انجام آن است. چرا که سنت پیر شرایط خاصی دارد که پس از کسب پیروزی برابر حبیب و به دست آوردن کمربند قهرمانی سبک وزن خواهان دفاع از این عنوان نیست و بار دیگر اعلام بازنشستگی خواهد کرد که این امر خوشایند رئیس یو اف سی نیست.

به هر روی تنها چالشی که در حال حاضر برای GSP جذاب است، نبرد برابر حبیب نورماگومدوف است و سنت پیر در این باره به خبرنگار TSN گفت: “بسیاری از افراد دنبال توجه هستند. آنها بازنشسته می شوند تا دوباره برگردند یعنی اعلام بازنشستگی می کنند و بعد از مدتی که توجه بقیه جلبشان شد برمی گردند. من جزو این دسته از اشخاص نیستم. ما سعی داشتیم تا مبارزه با حبیب را انجام دهیم اما UFC به ما گفت که آنها طرح و نقشه دیگری دارند. حبیب هم مبارزه با من را می خواست اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این دلیلی بود که من اعلام بازنشستگی کردم. برای من مهمترین چیز در حال حاضر سلامتی است. من الان که با شما صحبت می کنم دیگر هدفم بهترین مبارز دنیا بودن نیست. این قبلاً طی سالها هدف من بود ولی اکنون اولویت اول من نیست.”

وقتی خبرنگار TSN از سنت پیر سوال کرد که اگر پیشنهاد پنجاه میلیون دلار برای یک مبارزه بدهند تو چه کسی را برای مبارزه انتخاب می کنی؟ لحن سنت پیر تغییر کرد و با خنده چنین گفت: “اگر انتخاب با من باشد آسانترین مبارزه ممکن را انتخاب خواهم کرد و با پنجاه میلیون دلاری که به جیب می زنم فرار می کنم. اما اگر بخواهم جدی جواب این سوال را بدهم باید بگویم که اگر بخواهم یک مبارزه میراث انجام دهم، حبیب کسی است که می خواهم با او مبارزه کنم. او بهترین فایتر حال حاضر دنیاست. او بدون شکست است و نقطه ضعفی از خود در مبارزاتش بروز نداده. هیچ کسی حتی نزدیک به حل پازل مبارزه برابر او هم نشده است و خُب این دلیل تمایلم برای مبارزه با اوست.”

جرج سپس درباره تفاوت های مبارزه خودش با مبارزه حبیب می گوید: “فکر می کنم در جاهایی از مبارزه من نسبت به او بهتر هستم وحتی در بعضی چیزهای دیگر او از من بهتر است. من در حمله به گارد و خروج از آن، کنترل فاصله با حریف و همچنین خیز برای تیک دان کردن از فاصله دور سریع تر از او هستم. او در نزدیکی های فنس بهتر از من هست و من در جاهایی که آزاد هستم و دور از فنس باشد بهترم. فکر می کنم اگر در ناحیه ای دور از فنس ها مبارزه را نگه دارم من برنده می شوم.”

سنت پیر در پایان گفتگو یاد آور شد که مبارزه او با حبیب نورماگومدوف بیشتر به سود خودش است تا UFC خصوصاً که در صورت پیروزی او در آن مبارزه، او ضمن شکست دادن یک قهرمان بی شکست قرار است دوباره بازنشسته شود و این امر خوشایند سازمان نیست.

“در صورتی که بخواهم بعد از مبارزه با حبیب به بازنشستگی خودم ادامه بدهم احتمالاً آنها نمی خواهند من بر حبیب پیروز بشوم. اینجوری تمام سرمایه گذاری آنها خراب می شود و این باب میلشان نیست.”

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید