www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۱ 1394/04/13

جودو جایزه بزرگ مغولستان؛ سعید ملایی به نشان برنز دست يافت

عضو تیم ملی جودو کشورمان برای چهارمین بار متوالی از ابتدای سال موفق به کسب مدال برنز در رقابتهای بین المللی شد تا به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این مسابقات که با حضور ۲۰۱ جودوکار از ۳۵ کشور در اولان باتور  جریان دارد نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان با […]

عضو تیم ملی جودو کشورمان برای چهارمین بار متوالی از ابتدای سال موفق به کسب مدال برنز در رقابتهای بین المللی شد تا به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این مسابقات که با حضور ۲۰۱ جودوکار از ۳۵ کشور در اولان باتور  جریان دارد نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل نماینده آلمان در دیدار رده بندی به نشان برنز دست يافت. 

سعید ملایی پس از یک دور استراحت،  “ماجدوف” از صربستان را شکست داد و راهی دور سوم شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی و در پیکار با “والویس فورتیر” نفر دوم رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان  از کانادا با اخطار نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت.

ملایی در گروه بازندها ابتدا “یوگی مارویاما”  از ژاپن را با امتیاز “وازاری”  شکست داد و به دیدار رده بندی راه يافت.  نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف با “راسل دومنیک” از آلمان رفت و در در حالی که یک “وازاری” به حریف داده بود ، با گرفتن یک وازاری کار را به تساوی کشاند و در نهایت در دقیقه دوم مبارزه حریف خود را ضربه فنی کرد.

این چهارمین مدال برنز ملایی از ابتدای سال جاری در مسابقات معتبر بود. سعید ملایی بعد از بازیهای آسیایی اینچئون تغییر وزن داد و به وزن ۸۱- کیلوگرم آمد. وی در این وزن روند رو رشدی داشت و در رقابتهای جایزه بزرگ ترکیه ، قهرمانی آسیا در کویت و مسابقات کاپ اروپا در بلاروس موفق به کسب مدال برنز شده بود تا یک گام دیگر به کسب سهمیه المپیک نزدیک شود.

فردا یکشنبه در روز پایانی این مسابقات و در وزن ۱۰۰- کیلوگرم جواد محجوب نماینده کشورمان  در بین ۱۵ جودوکار در گروه B ابتدا با “تیموربولات” از قزاقستان پیکار می کند و در صورت برتری باید با ” برنده مبارزه قرقیزستان و مغولستان پیکار کند.

در پایان این مسابقات یک اردوی مشترک سه روزه با حضور تمامی جودکاران حاضر  در مسابقات برگزار می شود که این دو جودوکار کشورمان بعد از حضور در این اردو راهی تهران خواهند شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.