www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۰ 1393/08/30

جام جهانی ووشو – اندونزی؛ قلی پور و لادور به مدال طلا دست پیدا کردند

 دو عضو تیم ملی ووشو کشورمان در هفتمین دوره جام جهانی ووشو با برتری مقابل رقبای خود صاحب مدال طلا شدند. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، در ادامه این مسابقات که به میزبانی اندونزی در جاکارتا جریان دارد صبح امروز چهار نماینده ایران در پیکار با رقبای خود صاحب پیروزی شدند. مریم هاشمی اولین نماینده ایران بود […]

 دو عضو تیم ملی ووشو کشورمان در هفتمین دوره جام جهانی ووشو با برتری مقابل رقبای خود صاحب مدال طلا شدند.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، در ادامه این مسابقات که به میزبانی اندونزی در جاکارتا جریان دارد صبح امروز چهار نماینده ایران در پیکار با رقبای خود صاحب پیروزی شدند. مریم هاشمی اولین نماینده ایران بود که دور نخست به دیدار نماینده مصر رفت و در دو راند متوالی صاحب پیروزی شد. وی عصر امروز باید با حریفی از کشور میزبان برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

حمید رضا لادور که روز گذشته سانداکار مصری را شکست داده بود ، صبح امروز هم در دو راند متوالی ووشوکار تونسی را از پیش رو برداشت و اولین نشان طلا را برای تیم ملی کشورمان به دست آورد. حمید رضا قلی پور که سال 2010 مدال نقره این مسابقات را کسب کرده بود ، ووشوکار الجزایری را با ضربه فنی شکست داد و دومین طلا را برای تیم ملی کشورمان کسب کرد. این سانداکار الجزایری مدال برنز دوره قبل رقابتهای قهرمانی جهان را در کارنامه داشت. قلی پور روز گذشته در نخستین مبارزه خود نماینده اکراین را از پیش رو برداشته بود.

در آخرین دیدار مبارزات نوبت صبح هم مصطفی خلعتبری که اولین تجربه برون مرزی خود را پشت سر می گذاشت در پیکار با نماینده برمودا در وزن 90+ کیلوگرم طی دو راند متوالی صاحب برتری شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.