www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۵ 1393/08/30

جام جهانی ووشو – اندونزی؛ سهیلا منصوریان سومین طلای ایران را کسب کرد / مریم هاشمی به ميزبان باخت و نقره گرفت

عضو تیم ملی ووشو بانوان کشورمان در هفتمین دوره جام جهانی ووشو با برتری مقابل حریف کره‌ای خود سومین طلای ایران در این مسابقات را کسب کرد. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، در ادامه این مسابقات که به میزبانی اندونزی در جاکارتا جریان دارد سهیلا منصوریان در وزن 52- کیلوگرم بانوان بعد از پیروزی روز […]

عضو تیم ملی ووشو بانوان کشورمان در هفتمین دوره جام جهانی ووشو با برتری مقابل حریف کره‌ای خود سومین طلای ایران در این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، در ادامه این مسابقات که به میزبانی اندونزی در جاکارتا جریان دارد سهیلا منصوریان در وزن 52- کیلوگرم بانوان بعد از پیروزی روز گذشته خود مقابل نماینده اندونزی، امروز جمعه در پیکار با کیم هی بین، نایب قهرمان دوره قبل جهان از کره جنوبی صاحب پیروزی 2 بر یک شد و به نشان طلا دست پیدا کرد. این سومین طلای تیم هفت نفره کشورمان در جام جهانی بود.

همچنین مريم هاشمي ووشوكار وزن ٦٥ كيلوگرم تيم بانوان كشورمان که صبح امروز نماینده مصر را شکست داده بود در دومین مبارزه خود به مصاف حریفی از کشور میزبان را رفت و در دو راند متوالی بازنده شد و به نشان نقره بسنده كرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.