www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۰۶ 1402/01/27

تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو، ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در گروه مردان با هدف شناخت ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان شنبه شب (بیست و ششم فروردین ماه) در خانه تکواندو برگزار و در پایان هشت تکواندوکار اعزامی به این دوره از مسابقات معرفی شدند.

این دوره از رقابت‌ها که با استقبال رؤسای کمیته‌های فدراسیون، برخی رؤسای هیأت‌های استانی، پیشکسوتان و مربیان تکواندو همراه بود، در حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی، بیژن مقانلو سرمربی، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی اعضای کادر فنی، مجید افلاکی عضو کمیته فنی و علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۴- کیلوگرم، علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷- کیلوگرم جواز حضور در رقابت‌های جهانی باکو را کسب کردند.

پیش از این میرهاشم حسینی و علیرضا نادعلیان برای حضور در این مسابقات انتخاب شده بودند.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان هشتم تا ۱۴ خرداد ماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.