www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۳ 1394/12/17

سوپر لیگ کاراته فردا با تعیین تیم قهرمان به پایان می رسد

پرونده سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا سه شنبه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی با تعیین قهرمان سال ۹۴ در سالن غدیر تهران بسته خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان مرحله گروهی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی […]

پرونده سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا سه شنبه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی با تعیین قهرمان سال ۹۴ در سالن غدیر تهران بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان مرحله گروهی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد و قرار است عصر فردا  این چهار تیم برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش کنند.

بر همین اساس از ساعت ۱۳/۳۰ دقیقه مناطق نفت خیز به مصاف دانشگاه آزاد می رود و پاس قوامین هم به صورت همزمان به دیدار صنعت برق هرمزگان خواهد رفت. تیم های برنده این دو دیدار برای تعیین قهرمان راهی فینال خواهند شد و بازنده ها هم به صورت مشترک عنوان سوم را کسب خواهند کرد.

اما مهم ترین دیدار هفته پایانی را دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد برگزار خواهند کرد. دیدار این دو تیم همیشه در رقابتهای سوپر لیگ جذاب و دیدنی بوده و شاید بتوان از آن به عنوان دربی کاراته نام برد. هر چند این دو تیم را نمی توان به لحاظ نفراتی که در اختیار دارند باهم مقایسه کرد و شاید دانشگاه را بتوان از پیش برنده معرفی کرد ولی نفتی ها نشان داده اند که غیرقابل پیش بینی مبارزه می کنند و به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نمی دهند.

در این دیدار شاید تقابل مهران بهنام فر و مجید عبدالحسینی دو ملی پوش سابق کاراته ایران در قامت مربی دو تیم دیدنی و جذاب خواهد بود.

بهنام فر به دلیل آسیب دیدگی فرخی و سرباز بودن هادی صفی اعلام کرده در آستانه ۴۱ سالگی برای کمک به تیم نفت آماده پوشیدن لباس کاراته و حضور در ارنج تیمی است. در آن سوی میدان عبدالحسینی کاراته کایی نیست که اسیر جو شده و لباس رزم بپوشد ولی اگر مبارزه این دو را بعد از سال ها روی تاتامی لیگ مشاهده کردید زیاد تعجب نکنید.

عصر سه شنبه مرحله نهایی این رقابتها برگزار و از قهرمان فصل ۹۴ سوپر لیگ رونمایی خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.