www.khabarrazmavar.ir

اوجاقی :

شناسه خبر : ۱۴:۱۲ 1399/01/24

به صلاح ووشو تصمیم می‌گیرم/ گزینه بهتری باشد کناره‌گیری می‌کنم

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: هدف اصلی همه ما تداوم موفقیت های ووشوست و تصمیم گیری برای ماندن در عرصه انتخابات هم در همین راستا صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حسین اوجاقی بعد از ثبت نام برای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: معتقدم در این دوره کاندیداها قطعاً دو رقمی خواهد شد، شاید بالاترین تعداد ثبت نام کننده ها را در این دوره داشته باشیم. واقعیت این است که برخی دوستان که قرار است ثبت نام کنند را قبول دارم و شاید به نقطه نظری برسم که فردی بهتر از من بتواند به ووشو کمک کند.

وی ادامه داد: بحث توافق یا تعامل بی اثر نداریم اگر احساس کنم هر شخصی بهتر از من بتواند این کار را انجام به سرانجام برساند، با کناره گیری فقط در همان بخش فنی کار را دنبال می‌کنم و اگر چنین احساسی نداشته باشم تا پایان و مشخص شدن نتیجه ادامه می‌دهم. مهمترین نکته این است که در فدراسیون ووشو عادت کرده ایم کار تیمی انجام دهیم و من هم بخشی از پازل موفقیت‌های ووشو هستم همه به دنبال تداوم این مسیر هستیم.

سرمربی تیم ملی ووشو افزود: من با نظر قاطبه جامعه ووشو تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم و بدون شک بزرگان این رشته با آگاهی از توانمندی‌ها چنین خواسته‌ای داشته اند که من بتوانم برخی برنامه‌هایی که وجود دارد را ادامه بدهم. از آنجا که در طول سال‌های گذشته در کنار دکتر علی نژاد به عنوان مشاور در بخش‌های مختلف همکاری کرده ام، دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزش دارم و در مباحث استراتژی کار کرده و مسئولیت های مختلفی داشته ام، آهسته آهسته به تجربه لازم رسیده و احساس کردم این توانایی را دارم تا ادامه دهنده راهی باشم که ووشو ایران همچنان در اوج باقی بماند.

اوجاقی در خصوص حضور قهرمانان ورزش در رأس فدراسیون‌ها گفت: خیلی از قهرمانان بوده و هستند که در رشته خود وارد عرصه مدیریت شدند، مقوله قهرمانی و مدیریت دو بحث جداست، شاید تسلط فنی بتواند کمک کند ولی برخی مواقع آسیب می‌زند. با تفکر صرف فنی نمی‌توان فدراسیون اداره کرد. دنیای مدیریت متفاوت است و مباحث فنی تنها یک بخشی از کار است. بخش‌های دیگری مثل استان‌ها، کمیته‌ها، سبک‌ها، ارتباطات با وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، برون سازمانی، بین المللی و کسی که بتواند کلیات کار را در نظر بگیرد می‌تواند موفق باشد.

وی در پایان به برنامه‌های خود برای فدراسیون ووشو اشاره کرد و گفت: از برنامه استراتژی چهارم کخ برای تداوم روند رو به رشد ووشو طراحی شده یک سال گذشته و باید بتوانیم این برنامه را ادامه دهیم. باید در استان‌ها بیشتر کار کنیم چرا که اگر الان تیم ملی قوی داریم ناشی از همین توجه است. باید بستر سازی کنیم برای برنامه پنجم، حفظ شرایط کیفی کار و جذب اسپانسر و توجه به شرایط مالی فدراسیون باید در دستور کار قرار گیرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید