www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۷ 1393/08/23

برتری مدعیان در هفته دوم لیگ ووشو

رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور با تداوم پیروزی تیم های مدعی صعود به مرحله نیمه نهایی در آکادمی ووشو پیگیری شد. در این دوره از مسابقات 9 تیم در دو گروه به رقابت می پردازند که در  گروه یک، تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی […]

رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور با تداوم پیروزی تیم های مدعی صعود به مرحله نیمه نهایی در آکادمی ووشو پیگیری شد.

در این دوره از مسابقات 9 تیم در دو گروه به رقابت می پردازند که در  گروه یک، تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل و در گروه دو نیز پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی رقابت می کنند.

به گزارش “رزم نیوز” بر همین اساس روز گذشته رنگ فیروزه شیراز 11 بر دو نتیجه را به شهرداری بندرعباس واگذار کرد. تاکسیرانی آمل 10 بر سه مقابل دانشگاه آزاد اسلامی بازنده میدان را ترک کرد. پارس جنوبی در پیکار با پاس قوامین کرمانشاه 8 بر پنج صاحب پیروزی شد و در آخرین دیدار هم سپاه میرجاوه برابر هیئت ووشوی آذربایجان شرقی صاحب پیروزی 8برچهار شد.

در پایان رقابتهای این هفته شهرداری بندرعباس با شش امیتاز و تفاضل 16 در صدر جدول جای گرفت و دانشگاه آزاد اسلامی هم با همین تعداد امتیاز و  تفاضل 12 در مکان دوم ایستاده است. عمران اریکه با 3 امتیاز نیز سوم است. در گروه دوم سپاه میرجاوه با شش امتیاز و تفاضل 17 صدرنشین است. پارس جنوبی با همین تعداد امتیاز و تفاضل 16 در مکان دوم قرار گرفت و پاس قوامین کرمانشاه با 3 امتیاز در جای سوم ایستاد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.