www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۱۰ 1398/04/23

برای حضور در گرندپری زاگرب؛ ملایی راهی کرواسی خواهد شد

سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان به عنوان تنها نماینده تیم ملی جودو کشورمان رای حضور در مسابقات گرندپری زاگرب راهی کرواسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اردوی تیم ملی جودو کشورمان در حالی این روزها پیگیری میشود که طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون تیم ملی پنج نفره کشورمان برای حضور در مسابقات جودو اوپن راهی قزاقستان خواهند شد و از سوی دیگر هفته آینده سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان به عنوان تنها نماینده کشورمان راهی کرواسی خواهد شد و در مسابقات گرندپری زاگرب به روی تاتامی خواهد رفت.

مسابقات گرندپری که آخرین رویداد قبل از آغاز مسابقات جهانی است، طی روزهای دوم و سوم مردادماه در زاگرب برگزار خواهد شد. کادرفنی تیم ملی جودو کشورمان با اعزام ملی پوشان کشورمان به دو رویداد کرواسی و قزاقستان در تلاش هستند تا یک ترکیب کاملی را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در این رقابت ها ملایی را همراهی خواهد کرد. “چیل” مربی کره‌شمالی، خسرودلیر، محسن ذکریا و ذکریا مرادی به عنوان مربی کنار زارعیان در تیم ملی فعالیت می‌کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.