www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۰ 1394/06/07

برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا؛ تیم ملی کاراته راهی یوکوهامای ژاپن شد

تيم ملي كاراته كشورمان براي شركت در سيزدهمين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا صبح امروز تهران را به مقصد ژاپن ترک کرد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سيزدهمين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا طی روزهای  ۱۲ تا ۱۶ شهريور ماه به میزبانی ژاپن در يوكوهاما برگزار مي شود كه تيم ملي مردان و زنان كشورمان […]

تيم ملي كاراته كشورمان براي شركت در سيزدهمين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا صبح امروز تهران را به مقصد ژاپن ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سيزدهمين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا طی روزهای  ۱۲ تا ۱۶ شهريور ماه به میزبانی ژاپن در يوكوهاما برگزار مي شود كه تيم ملي مردان و زنان كشورمان براي حضور در اين پيكارها بامداد امروز تهران را به مقصد دبی ترک کرد تا از آنجا راهی توکیو و سپس شهر محل برگزاری مسابقات شود.

تیم ملی کشورمان در هر دو بخش بانوان و آقایان با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات شرکت می کند. در بخش مردان مهران قربانعلي پور در كاتاي انفرادي، رضا خداشناس، سيد جمشيد حسيني و بهنام قاسمي در كاتاي تيمي، رضاروشن، امير مهدي زاده، حسين سمندر، بهمن عسگري، ذبيح اله پورشيب، سجاد گنج زاده، ايمان سنچولي، ابراهيم حسن بيگي، سعيد احمدي، يونس نوروزي در كوميته تيمي و انفرادي مردان با هدایت غلامرضا دباغيان به عنوان سرمربي، عليرضا كتيرايي، شهاب سلطاني، نجفعلي مقدم، تورج ساساني به عنوان مربیان و سيد محمد حسيني به عنوان مربي بدنساز در این دوره از مسابقات شرکت می کند.

ترکیب تیم بانوان نیز با مهسا افسانه در كاتاي انفرادي، پريسا رحماني، مهري يزداني و مائده نصيري در كاتاي تيمي، سحر كرجي، فاطمه چالاكي، رزيتا عليپور، الهه رضازاده، حميده عباسعلي، سميرا ملكي پور، طراوت خاكسار در كوميته تيمي و انفرادي بانوان تشکیل شده است. فريبا بداغي (سرمربي بانوان) زهرا صمدي (مربي) هدايت تيم بانوان را بر عهده دارند.

عبدالرضا صحرانورد به عنوان سرپرست فني تيم فوق را همراهي مي كند. ضمن اینکه علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته نیز برای حضور در انتخابات اتحادیه کاراته آسیا در این سفر همراه تیم ملی می باشد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.