www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۱ 1394/02/21

باشگاه رزمی که به صورت مختلط فعالیت می‌کرد، پلمب شد / مسابقات تکواندو جهان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، از این پس مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند: خبرگزاری تسنیم: یک باشگاه رزمی در تهران که […]

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، از این پس مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند:

خبرگزاری تسنیم: یک باشگاه رزمی در تهران که به صورت مختلط فعالیت می‌کرد، پلمب شد. به دنبال اطلاع یافتن مراجع قضایی از فعالیت یک باشگاه رزمی در خیابان شهید مرتضی فیاضی (فرشته) در تهران به صورت مختلط، روز گذشته این باشگاه مورد بازرسی قرار گرفت و پس از بازدید میدانی پلمب شد. پرونده مربوط به این باشگاه‌ها در شعبه ویژه جرایم ورزشی در دادسرای فرهنگ و رسانه مورد بررسی قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان درحالی از صبح سه شنبه به میزبانی روسیه آغاز می‌شود که ۸۷۵ مبارز به مدت هفت روز در ماراتن بزرگ تکواندو به روی “شی هاپ چانگ ” می‌روند. زنگ آغاز بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از ۱۳۶ کشور فردا سه شنبه با برگزاری رقابتهای دو وزن ۵۸- کیلوگرم مردان و ۴۶- کیلوگرم بانوان بصدا در می آید.

 این دوره از مسابقات به مدت هفت روز و در هشت وزن قانونی برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش بانوان در پنج وزن حضور پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا : رییس فدراسیون ووشوی ایران گفت : برای ارتقاء سطح فنی مربیان این رشته ورزشی، تعدادی از مربیان را به کلاس های برون مرزی اعزام می کنیم. مهدی علی نژاد افزود: در همین راستا، فروردین ماه امسال نیز دو مربی ووشو را به کشور چین اعزام کردیم تا سطح فنی آنان ارتقاء یابد. وی ادامه داد: هم اکنون ووشوی ایران در جهان پس از چین، قدرت دوم محسوب می شود و هدف ما این است که چین را نیز پشت سر بگذاریم . علی نژاد اظهار کرد : البته تیم ووشوی ایران در آسیا نیز پس از چین که مالک و صاحب این رشته رزمی است، در مکان دوم قرار دارد که این امر، نشان از قدرت کشورهای آسیای در ووشو است.

وی که برای انتخابات ریاست هیات ووشوی گیلان در رشت حضور داشت ، بیان کرد : در سه دوره اخیر مسابقات جهانی ووشو، تیم ملی ایران پس از چین، مقام دوم را کسب کرده و در دو دوره مسابقات آسیایی چین و کره جنوبی نیز، ووشو یکی از موفق ترین رشته های ورزشی ایران بوده است. رییس فدراسیون ووشوی ایران خاطرنشان کرد : امسال دو رویداد مهم پیش رو داریم که مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا یکی از این موارد است که اواسط مردادماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود و رویداد دوم که بسیار مهم و حائز اهمیت است ، مسابقات قهرمانی جهان است که اواسط آبان ماه سال جاری در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

انتخابات ریاست هیات ووشوی استان گیلان عصر یکشنبه در رشت برگزار شد که طی آن ، محمدرضا نوبخت با کسب 11 رای به عنوان رییس جدید این هیات منصوب شد .

خبرگزاری نسیم : فینال مسابقات تکواندو جهان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود / مسابقات قهرمانی تکواندوی جهان از فردا آغاز می‌شود و از چهارشنبه مرحله فینال این مسابقات برگزار خواهد شد/ شبکه سه سیما تصمیم گرفته است، فینال این مسابقات را به روی آنتن ببرد.

خبرگزاری ایلنا: قهرمان سابق تکواندوی جهان با تاکید بر اینکه مسابقات‌جهانی از المپیک دشوارتر است، گفت: تکواندوکاری که در جهانی روی سکو قرار بگیرد، توان کسب مدال در المپیک را هم خواهد داشت. یوسف کرمی اظهار داشت: عملکرد تکواندو در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده که مردم به قهرمانی ایران در میادین بزرگ عادت کرده‌اند. حدود 20 سال است در مسابقات معتبر و بین‌المللی روی سکو قرار می‌گیریم و این موضوع انگیزه ملی‌پوشان تکواندوی ایران در جهانی روسیه را دوچندان می‌کند.

وی افزود: تیم کاملی در مسابقات‌جهانی روسیه داریم و باید هدف ما دفاع از عنوان نایب‌قهرمانی باشد و در کنار آن نیم نگاهی هم به سکوی قهرمانی داشته باشیم. در مسابقات‌جهانی بیش از 100 کشور دنیا با بهترین نفرات خود حضور پیدا می‌کنند که این موضوع کار را برای ملی‌پوشان سخت می‌کند اما تکواندوکاران ایرانی می‌توانند دست پر از این میدان بیرون بیایند.

کرمی با تاکید بر اینکه روسیه و کره‌جنوبی مهمترین رقبای ما در پیکارهای جهانی هستند، بیان داشت: نباید توقعات را از تیم ملی تکواندو بالا ببریم. تکرار عنوان نایب‌قهرمانی هم برای ما نتیجه قابل‌قبولی خواهد بود، چراکه هدف‌اصلی ما موفقیت در بازی‌های المپیک 2016 خواهد بود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید