www.khabarrazmavar.ir

جودو قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛

شناسه خبر : ۱۷:۳۶ 1396/04/23

ایران با دو برنز هشتم شد/سقوط نوجوانان روی تاتامی «بیشکک»

تیم جودو نوجوانان ایران با ۱۰ جودوکار تنها موفق به کسب دو مدال برنز شد تا ضعیف ترین با افت فاحشی نسبت به سالهای اخیر عنوان هشتم را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، یازدهمین دوره این مسابقات که روز گذشته با حضور۱۵۵ جودوکار از ۱۴ کشور به میزبانی قرقیزستان در بیشکک آغاز شده بود، عصر امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان تنها موفق به کسب دو مدال برنز توسط علی امینی و علی یوسفی شد.

تیم نوجوانان ایران با این دو مدال در مکان هشتم جدول توزیع مدالهای رده پسران ایستاد. قزاقستان با دو طلا، دو نقره و سه برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد. تاجیکستان با دو طلا نایب قهرمان شد و مغولستان با یک طلا و دو نقره  مکان سوم را از آن خود کرد. تیم های قرقیزستان، ازبکستان، چین تایپه و کره جنوبی بالاتر از ایران چهارم تا هفتم شدند.

امروز جمعه در روز دوم و پایانی این رقابتها علی مولوی مقدم در وزن ۷۳-  کیلوگرم دور نخست «میاگم ماروسن» از مغولستان را شکست داد و سپس مقابل نماینده چین تایپه شکست خورد. وی در جدول شانس مجدد «مسابیرف» از کشور میزبان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت . در این مرحله هم با ضربه فنی مقابل ««مراتوف» از ازبکستان بازنده و از دور رقابتها کنار رفت.

حسین خجسته در وزن ۸۱- کیلوگرم ابتدا «اوگان باتار» از  مغولستانی را شکست داد و در ادامه با قبول شکست برابر نمایندگان قزاقستان و قرقیزستان حذف شد. سپهر علی نژاد در وزن ۹۰- کیلوگرم در اولین دیدار “قربانوف” از تاجیکستان را شکست داد. دور دوم مقابل نماینده قزاقستان با ضربه فنی شکست خورد. وی در جدول شانس مجدد هم به کره جنوبی باخت و حذف شد.

علی امینی در وزن ۹۰+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت مقابل “ادگار گریگوریان” نماینده ازبکستان شکست خورد. وی در جدول شانس نمایندگان هند و قرقیزستان را شکست داد و برنز گرفت.

مهدی راستگر دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۰+ کیلوگرم،  دور اول نماینده کشور مغولستان را شکست داد و در دورم دوم مقابل نماینده قرقیزستان با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد و در ادامه به قزاقستان هم باخت و حذف شد.

در بخش بانوان و در وزن ۵۷- کیلوگرم محدثه حسینی تنها نماینده ایران بود که بعد از یک دور استراحت، در پیکار با «توگوشیوا» از قرقیزستان با ضربه فنی بازنده شد. وی جدول شانس مجدد «آسل آبیتوا» دیگر نماینده قرقیزستان را شکست داد در ادامه مقابل نماینده دیکری از قرقیزستان باخت و حذف شد.

روز گذشته هم علی یوسفی به نشان برنز دست یافت، امیر حسین یزدانی،مصطفی ریاحی فر و مجید وحید بریمانلو و هم از دور مسابقات حذف شده بودند.

تیم جودو نوجوانان ایران سال گذشته با چهار مدال برنز به کار خود در رقابتهای گوچی هند پایان داده بود و سال ۹۴ هم به یک طلا و سه برنز دست پیدا کرده بود که در این دوره با افتی فاحش تنها به سه نشان برنز به خود پایان داد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید