www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۶ 1398/09/01

استکی: چهره جدیدی در مسابقات بوکس کشور وجود نداشت!

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران، گفت: چهره جدیدی در مسابقات قهرمانی کشور وجود نداشت و اکثر نفرات قبلی به قهرمانی در اوزان مختلف رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، «علیرضا استکی» ‌ در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: معتقدم بوکسورها در تیم ملی با برنامه‌تر مبارزه می‌کنند. همین نفراتی که در قهرمانی جهان مبارزات خوب و شکیلی را به نمایش گذاشتند در مسابقات کشوری چندان با برنامه نبودند.

وی افزود: این مساله نشان می‌دهد که کار زیادی در اردوها داریم و باید در زمان کوتاه باقی مانده تا مسابقات گزیشنی المپیک، با همین داشته‌ها با قدرت کار کنیم.

رقابت‌های گزینشی بوکس المپیک در سطح قاره آسیا، بهمن‌ماه به میزبانی چین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اسامی ۲۷ بوکسور را برای حضور در مرحله جدید اردوهای تیم ملی در اختیار مسئولان فدراسیون قرار داده است، گفت: از این تعداد، ۱۶ نفر از اردونشینان قبلی هستند و ۱۱ نفر جدید نیز اضافه شده‌اند.

استکی ادامه داد: از ۱۶ نفری که پیش از این در اردو بودند، ۱۰ بوکسور در قهرمانی کشور به فینال رسیدند. سه نفر به دلیل مصدومیت از رسیدن به مرحله پایانی بازمانده و سه بوکسور دیگر حذف شدند.

وی افزود:‌ پدیده جدیدی ندیدیم و بهترین‌ها همان بوکسورهای قبلی بودند. البته زمانی هم برای ساخت بوکسور جدید نداریم و باید تمرکزمان به نفرات فعلی و رسیدن به سهمیه المپیک باشد.

استکی در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی، بیان داشت: تیم ملی ترکیه روز شنبه وارد تهران می‌شود تا اردویی ۱۰ روزه داشته باشیم و ما نیز در همان‌روز تمرینات را آغاز می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: سپس قرار است تا تیم ملی گرجستان به کشورمان سفر ‌کند و حضور در جام «احمد کومرت» ترکیه را هم در برنامه داریم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید