www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۸ 1400/10/18

استکی: رای دادن من سخت‌ترین کار ممکن بود/ تبلیغات حسینی بیشتر هم بود!

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بعد از آنکه به کربلا رفتم و برگشتم رای دادم چون کار سختی برای من بود.

به‌ گزارش پایگاه خبری رزم آور ، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران، پس از انتخاب حسین ثوری به عنوان رئیس چهار سال آینده این رشته، توضیح داد: یکی از سخت‌ترین اتفاقات زندگی من بود و باید کاری میکردم که مشکل بود. باید یین این دو نفر انتخاب میکردم. به کربلا رفتم و برگشتم بعد رای دادم.  هر دوی عزیزان بوکسی هستند اما اگر ثوری میخواهد شرایط بهتر باشد باید تغییراتی ایجاد کند که شرایط بهتر شود.

او ادامه داد: همه خانواده بوکس باید باشند و در کنار همدیگر پیش برویم. ثوری باید کاملا بداند که با چه شرایطی رییس شد و این دوره مهم است. آرزو دارم خواسته‌های خانواده بوکس و تیم ملی را برآورده کند و دعا میکنم شعارهای خود را عملی کند.

او در پاسخ به ادعای روح‌الله حسینی مبنی بر شفاف نبودن انتخابات نیز گفت: من این موضوع را تایید نمیکنم چون شرایط مساوی هم نبود و فضا به سمت روح‌الله بود. از نظر من تبلیغات فضای مجازی و خواسته‌های روح‌الله کاملا فضا را به سمت اون چرخانده بود. شرایط حتی مساوی هم نبود ولی خب رقابت بود و یک نفر باید پیروز میشد.

او درباره بوکس بانوان نیز گفت: بوکس بانوان دست ما نیست و دست مراجع تقلید و وزارت خانه است. هرکس بخواهد کاری کند بسیار سخت است. در مورد مسئله بعدی هم خانه‌ بوکس است حداقل صد میلیارد تومان منابع مالی میخواهد. ما ابتدا باید به فکر تیم ملی باشیم و اگر پولی بود به فکر خانه بوکس باشیم.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره خواسته‌های خود از فدراسیون در دور جدید نیز گفت: الان خواسته‌های ما زیاد است. تیم پزشکی میخواهم، از نظر فیزیوتراپ و … تیم باید حمایت شود و ما دیگر نمی‌توانیم از رستوران غذا بگیریم. باید حتما دکتر تغذیه داشته باشیم. مسائل مهم اینها هستند که اگر نباشد موفق نمی‌شویم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.