www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۵ 1400/10/18

از ورزش بانوان تا پخش تلویزیونی در نطق کاندیدای انتخابات بوکس

کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس نقطه نظر خود را درباره مسائل این رشته ورزشی مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حسین ثوری کاندیدای انتخابات فدراسیون بوکس در ابتدای این مجمع گفت: ما به آنچه که سال‌ها خواسته بوکس بود دست یافتیم و تاریخ جدیدی برای بوکس رقم زدیم. بوکس کارگری و نیروهای مسلح را راه اندازی کردیم که از خواسته‌های حاج احمد ناطق نوری در سال‌های گذشته بود.

او ادامه داد: با حمایت همه اهالی بوکس موفق به ساخت بوکس جدید شدیم که جا دارد از همه جامعه این رشته تشکر کنم. در حال حاضر صدا و سیما با بوکس آشتی کرده است و ملی‌پوشان ما خودشان را در این رسانه ملی می‌بینند.

رئیس چهار سال گذشته فدراسیون بوکس ادامه داد: سعی می‌کنیم از این پس نیز با توجه به شناختی که از دردهای هیات‌ها داریم بهترین کار را برای چهار سال آینده انجام دهیم. دو قول می‌دهم، ابتدا درآمد کلاس‌های مربیگری استان‌ها را به هیات‌های پرداخت می‌کنیم و موضوع دوم هم رسیدگی به استان‌های کم برخوردارتر است.

او در مورد بوکس بانوان نیز گفت: عزیزانی که در کم و کیف کار هستند می‌دانند ما کارهای بوکس بانوان را به مرحله خوبی رسانده‌ایم و در چهار سال آینده نیز به دنبال راه اندازی این بخش خواهیم بود.

روح‌الله حسینی دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس نیز در جریان مجمع انتخاباتی گفت: بنده ۱۶ سال قهرمان بوکس بوده‌ام و از نزدیک دردها را می‌شناسم. مطمئنم باشید در صورت انتخاب به عنوان کاندیدای اصلح، در اولین گام آکادمی بوکس را در مجموعه ورزشی آزادی ایجاد می‌کنیم چون باید این کار خیلی وقت پیش صورت می‌گرفت.

او ادامه داد: بحث دوم نیز ستاره دار کردن مربیان و داوران است که باید به آن‌ها رسیدگی کرد. فدراسیون آینده برنامه محور است تا بتوانیم با کمک به هیات‌های استانی در بحث زیرساخت‌ها مانند رینگ، دستکش و … به پیشرفت بیشتر بوکس کمک کنیم.

حسینی ادعا کرد: بنده اولین اسپانسر فدراسیون‌ هستم و حقوقی از فدراسیون دریافت نخواهم کرد. به سفرهای خارجی نمی‌روم مگر اینکه نیاز باشد تا رایزنی در سطح بین‌المللی انجام دهیم. اعزام‌ها بدون کنسلی انجام می‌شوند و از نظر مالی مشکلی نخواهیم داشت.

او درباره راه اندازی بوکس بانوان نیز گفت: در صورتی که وزارت محترم ورزش و مسئولان محترم مربوطه اجازه دهند، این مسابقات با حجاب اسلامی برگزار خواهد شد تا بانوان عزیز ما در مجامع بین‌المللی پرچم کشور را به اهتزاز درآورند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.