www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۸ 1393/11/02

ازسوی سازمان قهرمانان ملی ایران؛ ورزشکاران برترسال 2014 معرفی شدند/اهداء تندیس شیر زرین به قهرمانان برتر

سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، فرزان عاشورزاده (تکواندو) و حمیده عباسعلی (کاراته) را به عنوان قهرمانان برتر کشور در سال 2014 میلادی انتخاب کرد. به گزارش “رزم نیوز” ، برای اعتلای جایگاه بین المللی قهرمانان ملی ورزش کشور در مجامع بین المللی و کسب افتخارات بیشتر در مجامع برون مرزی این سازمان پس از انجام چندین […]

سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، فرزان عاشورزاده (تکواندو) و حمیده عباسعلی (کاراته) را به عنوان قهرمانان برتر کشور در سال 2014 میلادی انتخاب کرد.

به گزارش “رزم نیوز” ، برای اعتلای جایگاه بین المللی قهرمانان ملی ورزش کشور در مجامع بین المللی و کسب افتخارات بیشتر در مجامع برون مرزی این سازمان پس از انجام چندین جلسه کارشناسی با خبرگان و متخصصین رشته های مدال آور و موفق ورزشی از سوی شورای مرکزی این سازمان قهرمانان برتر سال 2014 میلادی ایران با احترام به فدراسیون های مربوطه انتخاب کرد.

پس از بررسی نظرسنجی های بدست آمده و جلسات کارشناسی انجام شده اسامی مشروحه ذیل انتخاب شدند و در بیست و پنجم فروردین سال آینده طی مراسمی تندیس شیر زرین ایران را همراه جوایز ارزشمندی دریافت خواهند کرد.

ورزشکاران برتر سال2014 میلادی ایران در رشته های مختلف:

1-والیبال: سعید معروف

2-بسکتبال: بهنام یخچالی

3-هندبال: الله کرم استکی

4-هاکی: علیرضاچزانی

5-کشتی آزاد: مسعود اسماعیل پور

6-کشتی فرنگی: حمیدسوریان

7-وزنه برداری: کیانوش رستمی

8-بوکس: احسان روزبهانی

9-قایقرانی: محسن شادی

10-تیروکمان: اسماعیل عبادی

11-کاراته: حمیده عباسعلی

12-تکواندو: فرزان عاشورزاده

13-ووشو: محسن محمدسیفی

14-تیراندازی: نجمه خدمتی

15-شمشیربازی: مجتبی عابدینی

16-ناشنوایان: رضاعلی نژاد

17-دوچرخه سواری: محمد دانشور

18-نیروهای مسلح: سیدمحمد موسوی

19-باستانی وزورخانه ای: پرویز هادی

20-جانبازان ومعلولین: سیامندرحمان

21-پرورش اندام: هادی چوپان

22-دوومیدانی: احسان حدادی

23- جودو: رامین صفویه

24- فوتبال: رضاقوچان نژاد/ فوتبال ساحلی: سیدپیمان حسینی/ فوتسال: علیرضا صمیمی

همچنین، حمیده عباسعلی نایب قهرمان کاراته جهان و دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون در بخش زنان و فرزان عاشورزاده دارنده مدال طلای بازی های آسیایی و قهرمان آسیا در بخش مردان به عنوان قهرمان برتر سال 2014 میلادی ورزش ایران انتخاب شدند.

244772-56

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید