www.khabarrazmavar.ir

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک

شناسه خبر : ۰۷:۵۷ 1401/08/25

حذف هر سه نماینده تکواندو ایران در روز دوم/ برنامه روز سوم

هر سه تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، امروز سه شنبه ۲۴ آبان ماه تکواندوکاران اوزان ۶۲-، ۶۷- و ۸۷- کیلوگرم پیگیری شد که هر سه نماینده کشورمان نتیجه را به رقبای خود واگذار کردند.

ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم ابتدا ۲ بر صفر مقابل «انریکه پرز» از کوبا پیروز شد. نماینده کشورمان راند اول را ۱۱ بر ۶ و راند دوم را ۱۳ بر صفر به سود خود خاتمه داد و در ادامه برابر «میگوئل مارتینز» نفر اول رنکینگ جهانی و دارنده مدال نقره دوره قبل جهان با نتایج ۳ بر ۳ و ۶ بر۲ و در مجموع ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد.

وی در این مرحله در پیکار با مهدی خدابخش تکواندوکار ایرانی تیم ملی صربستان در دو راند بازنده و از دور مسابقات خارج شد. راند اول این دیدار ۳ بر یک به سود رقیب خاتمه یافت و در راند دوم، دو تکواندوکار در حالی با نتیجه ۸ بر۸ به تساوی رسیدند و سیستم رایانه ای داوری رای به برتری حریف داد که متاسفانه داوران اشتباهاتی در پاک کردن سه امتیاز عبداللهی و دادن اخطار به رقیب در ثانیه های پایانی داشتند.

سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «کارولین جلسویک» از نروژ را دو بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف «اشلی کرایولد» نفر دوم رنکینگ رنکینگ جهانی از کانادا رفت و ۲ بر یک بازنده میدان مبارزه را ترک کرد. راند اول را ۲ بر یک حریف کانادایی پیروز شد و نماینده کشورمان راند دوم را ۱۲ بر ۳ به سود خاتمه داد ولی در راند سوم بازهم این کانادایی بود که ۵ بر یک پیروز شد و در نهایت نماینده کشورمان ازادامه مسابقات بازماند.

زینب اسماعیلی هم در وزن ۶۷- کیلوگرم در یک قرعه سخت به مصاف «لورن ویلیامز» از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ رفت و در دو راند نتیجه را به رقیب صاحب نام خود واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

برنامه روز سوم

امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در روز سوم مسابقات، ایران ۲ نماینده خواهد داشت.

در گروه بانوان، در وزن ۴۹- کیلوگرم با حضور ۴۹ تکواندوکار، غزل سلطانی در دیدار اول برابر «الکساندرا کاسرس دیاز» از پاراگوئه به میدان می رود و درصورت برتری به مصاف «گینگ ژائو» از چین و دارنده رنکینگ ۵ جهان قرار می گیرد. در سمت جدول سلطانی نمایندگان نیجر، فنلاند و ترکیه حضور دارند.

رضا کلهر در گروه آقایان و در وزن ۶۸- کیلوگرم، دور نخست مقابل «اسماعیل یاکوبا» از نیجر به مبارزه می کند و در صورت پیروزی حریف «ایکر کاساس گارسیا» از مکزیک و دارنده رنکینگ ۴ جهان خواهد رفت. در سمت جدول کلهر، حریفانی از کشورهای آمریکا، مغولستان، چک و استرالیا قرار گرفته اند. همچنین در این وزن ۵۷ تکواندوکار شرکت خواهند کرد.

تا به اینجای رقابت ها مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم آقایان توانست مدال برنز را تصاحب کند

این دوره از مسابقات روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه به میزبانی مکزیک و با حضور تکواندوکارانی از ۱۲۰ کشور جهان آغاز شده و تا یکشنبه ۲۹ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید