www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۵ 1401/07/17

جیک پاول: مبارزین UFC در بوکس بیشتر از MMA درآمد کسب می کنند

جیک پاول معتقد است که مبارزین UFC بخاطر درآمد بیشتر به بوکس حرفه ای روی آورده اند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بلافاصله پس از اینکه «جیک پاول» از یک سازنده محتوای یوتیوب به یک بوکسور حرفه‌ای تبدیل شد، وی خواهان دستمزد بیشتر برای مبارزین در ورزش های رزمی بود. او به طور خاص UFC را در این مورد هدف قرار می دهد و هر زمان که فرصت پیدا کند به این کار ادامه می دهد و دستمزد آن را با بوکس حرفه ای مقایسه می کند.

مسابقه بعدی بوکس پاول در برابر «اندرسون سیلوا» قهرمان سابق و شناخته شده UFC است. این رویداد در هفتم آبان ماه تحت عنوان SHOWTIME PPV در Gila River Arena در آریزونا برگزار خواهد شد.

حریفان قبلی پاول، مبارزان سابق UFC «بن آسکرن» و «تایرون وودلی» بودند.

پاول معتقد است مبارزه با سیلوا نشان می‌دهد که مبارزان UFC می‌خواهند وارد بوکس شوند، زیرا می‌توانند بیش از آنچه در هشت ضلعی می‌توانند درآمد کسب کنند. وی در جریان کنفرانس مطبوعاتی Paul vs. Silva Kickoff گفت: “من فکر می کنم این نشان می دهد که مردم می توانند در بوکس بیشتر از UFC درآمد کسب کنند، و من امیدوارم که UFC شروع به پرداخت بیشتر به مبارزان کند.”

وی ادامه داد:”این گامی در مسیر درست است، اما واضح است که تمام استعدادها و مبارزین یو‌اف سی به نوعی به دنبال اجرای آن هستند.”

جیک پاول با اشاره به تمایل مبارزین UFC برای مسابقه در بوکس حرفه ای گفت: چرا کامارو عثمان برای مبارزه با «کانلو آلوارز» التماس می کند؟ چرا «کانر مک گرگور» می خواهد قبل از بازگشت به MMA دوباره با «فلویدمی ودر»  مبارزه کند؟

چرا نیت دیاز گفت که اکنون به بوکس می رود؟ امیدواریم که این (مبارزات در بوکس) بتواند کیف پول ها را در UFC افزایش دهد، حداقل دستمزد مبارز را افزایش دهد.

جیک در پایان گفت: من فکر می کنم این فقط ثابت می کند که یک مدل تجاری جدید در این ورزش وجود دارد. امیدوارم بتوانیم دستمزد بیشتری به مبارزین بدهیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید