www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۳ 1394/06/23

سایه روشن های بازدید وزیر ورزش اندونزی از فدراسیون ورزش های رزمی؛ از دعوت نکردن خبرنگاران تا اظهارنظر غیرکارشناسی مشاور اعظم!

یک اظهارنظر غیرکارشناسی و عجیب از سوی یکی از پرسنل فدراسیون ورزش های رزمی که در جریان بازدید وزیر ورزش اندونزی از این فدراسیون اتفاق افتاد، تعجب هیات همراه را برانگیخت.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، هفته گذشته ” ایمان نهروای” وزیر ورزش کشور اندونزی در ادامه بازدیدهای خود از فدراسیون های مختلف کشورمان، از […]

یک اظهارنظر غیرکارشناسی و عجیب از سوی یکی از پرسنل فدراسیون ورزش های رزمی که در جریان بازدید وزیر ورزش اندونزی از این فدراسیون اتفاق افتاد، تعجب هیات همراه را برانگیخت.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، هفته گذشته ” ایمان نهروای” وزیر ورزش کشور اندونزی در ادامه بازدیدهای خود از فدراسیون های مختلف کشورمان، از فدراسیون ورزش های رزمی نیز بازدید به عمل آورد و با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

حضور وی در فدراسیون ورزش های رزمی اتفاق بزرگ و خوبی برای این فدراسیون بود که البته با یک سری مسائل نیز همراه شد.

اول این که کمیته روابط عمومی و همچنین سایت فدراسیون، چه قبل و چه بعد از حضور وزیر ورزش اندونزی، اطلاع رسانی مناسب و مطلوبی نداشتند. ضمن این که از هیچ یک از خبرنگاران حوزه ورزش های رزمی برای حضور در فدراسیون دعوت به عمل نیامد.

دوم و مهم تر این که در مراسم بازدید نهروای، یکی از پرسنل فدراسیون در مورد یکی از رشته های رزمی اظهار نظر عجیبی بیان کرد که تعجب بسیاری از حاضران را نیز به دنبال داشت. این شخص که همواره خود را مشاور رئیس فدراسیون (دکترای تمام سبک های رزمی ، دکترای زبان های خارجی– دکترای روابط بین المللی و…!) می داند، در خصوص “پنچاک سیلات” گفت که این کمیته رزمی 100 هزار ورزشکار در ایران دارد که این تعداد در آینده ای نزدیک با افزایش چشمگیری به 300 هزار ورزشکار خواهد رسید! این صحبت های خام و نسنجیده باعث تعجب وزیر ورزش اندونزی و همراهان وی شد. چرا که خاستگاه پنچاک سیلات در کشور اندونزی است و قطعا وزیر ورزش اندونزی بهتر از هر کس دیگری در مورد این ورزش و مسائل مربوط به آن آگاهی دارد.

از سوی دیگر، پنچاک سیلات رشته ای تقریبا جدید در ایران است که قطعا تعداد اعضای خانواده این هنر رزمی بسیار کمتر از رقم بیان شده از سوی مشاور مربوطه است.

حالا سوال از مشاور اعظم فدراسیون ورزش های رزمی این است که شما این آمار و ارقام را از کجا آورده اید که این قدر باصراحت و قطعی آن هم در حضور وزیر ورزش اندونزی آن را بر زبان می آورید؟ برای اطلاع مشاور محترم باید بگوییم که تمامی اطلاعات و رخدادهای هر ورزشی از جمله پنچاک سیلات بر روی سایت فدراسیون جهانی آن ورزش درج می شود. بنابراین، بهتر بود که وی پیش از اظهارنظر در مورد جمعیت پنچاک سیلات، سری به سایت فدراسیون جهانی می زد و بعد صحبت می کرد تا این گونه باعث تعجب وزیر ورزش اندونزی و هیات همراه وی قرار نگیرد.

ظریفی می گفت احتمالا مشاور مورد نظر ما با گفتن این حرف می خواسته در وزارت ورزش اندونزی هم حکم مشاوره بگیرد تا به این ترتیب رکورددار مشاوره در ورزش ایران و جهان لقب بگیرد!

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید