www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۱ 1395/09/21

پایانی تراژدیک؛ حاصل نبرد گلادیاتورها

مسابقات GLORY COLLISOIN دیشب در حالی برگزار شد که مهمترین رویداد کیک بوکسینگ در سال ۲۰۱۶ بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، از زمان شروع نخستین مبارزه این رویداد هیجان و اضطراب از چهره بسیاری از تماشاگران حاضر در سالن “کونیگ پیلسِنِر آرنا” شهر اُبِرهاوزن آلمان مشهود بود. تمام سالن منتظر آخرین مبارزه این رویداد و جدال ریکو ورهوون و بدر هاری بودند. مبارزه ای که مبارزه قرن کیک بوکسینگ لقب گرفته بود و بسیاری در کشور ما نیز تا پاسی از شب بیدار بودند تا این مبارزه را ببینند و یا از نتیجه آن با خبر شوند. این مسابقات در سه بخش مختلف برگزار شد. نخست مسابقات GLORY 36 برگزار شد و پس از اتمام آن مبارزه های بخش SUPER FIGHT SERIES برگزار شد و در نهایت مسابقات GLORY COLLISION پایان بخش این رویداد بزرگ بود.

لحظه ای که همگان منتظرش بودند سرانجام فرا رسید. تیم هیوز (آنونسر رینگ) نام ریکو ورهوون قهرمان سنگین وزن گلوری را صدا زد. ریکو با چهره ای مصمم و البته مضطرب سریعاً به سمت رینگ دوید و وارد چهار ضلعی افتخار شد. اما اتفاق جالب زمانی رخ داد که نام بدر هاری در سالن اعلام شد. او که در حلقه چندین نفر اسکورت می شد آرام به سمت رینگ می رفت و این در حالی بود که جمعیتی بسیاری به دنبال او به سمت رینگ می رفتند. اگر بگوییم هفتاد نفر یا بیشتر اغراق نکردیم. وقتی همگان منتظر به صدا در آمدن زنگ آغاز مبارزه بودند جمعیت زیادی به داخل رینگ هجوم بردند و چند دقیقه ای طول کشید تا رینگ برای مبارزه آماده شود. راند نخست راندی پر از هیجان و التهاب بود. جایی که بدر هاری با ضربات قدرتمند مشت خود ریکو را آماج حملات خود قرار داد و ریکو با پوش کیک و لو کیک قصد جمع آوری امتیاز داشت.راندی احساسی بود و البته کفه ترازو به سمت پسر بد سنگینی می کرد.

در راند دوم هر دو فایتر حملات خوبی داشتند و مبارزه همچنان پر التهاب دنبال می شد تا اینکه در یک صحنه دو فایتر به یکدیگر چسبیدند و ریکو دو ضربه زانو به دست بدر زد که باعث شکستگی دست او شد. داور مبارزه که متوجه شکستگی دست او نشده بود از او خواست تا به مبارزه ادامه دهد ولی بدر هاری روی برگرداند و به گوشه رینگ رفت. تصاویر بسته ای که از دست او گرفته شد حاکی از آسیب دیدگی جدی دستش داشت. با پایان شمارش ناک دان و قادر نبودن بدر به ادامه مبارزه همه چیز به اتمام رسید.

پس از پایان مبارزه ریکو به سمت رقیبش رفت و با او ابراز همدردی کرد. سپس رو به جمعیت حاضر در سالن گفت من پیروز شدم اما این نوع پیروزی دلخواه من نبود و من خواهان برگزاری یک مبارزه تکراری با او هستم. وقتی این دو فایتر به روی یکدیگر خندیدند همگان فکر کردند که کینه و کدورت بین آنها پایان یافته است اما پسر بد در حالی که با او چشم در چشم بود گفت: “او کارش را به خوبی انجام داد ولی قسم می خورم سال آینده تو را بدجور ناک اوت خواهم کرد” و این جمله او دوباره هوادارانش را امیدوار کرد و تماشاگران به شدت او را تشویق کردند.

حال همه منتظر برگزاری GLORY COLLISION 2 در سال ۲۰۱۷ خواهند بود.
رویداد بعدی گلوری موسوم به GLORY 37 بامداد شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ (جمعه شب ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷) و به میزبانی لُس آنجلس برگزار خواهد شد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید