www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۴۲ 1395/04/21

آغاز فعالیت رسمی پایگاه خبری رزم آور

تقریبا دو دهه پیش بود که ماهنامه “رزم آور” به عنوان نخستین نشریه تخصصی ورزشهای رزمی در ایران پا به عرصه مطبوعات گذاشت. چند سال بعد با شروع گسترش اینترنت در کشور، سایت “رزم نیوز” که بیشتر ماهیت خبری و مکمل ماهنامه رزم آور بود آغاز به کار کرد. اگرچه پیش از این نیز سایت “رزم نیوز” یک سایت رسمی محسوب می شد اما رسمیت خود را از ماهنامه رزم آور می گرفت. درواقع “رزم نیوز” سایت رسمی ماهنامه “رزم آور” بود.

با گسترش اقبال عمومی به ورزشهای رزمی در کشور، به نظر می رسید که دیگر فعالیت سایت رزم نیوز به شکل سابق پاسخگوی نیاز امروز جامعه ورزشی خصوصا در بحث پوشش اخبار رزمی نیست. درواقع جامعه ورزش کشور نیازمند یک پایگاه خبری مستقل بود که همچون یک خبرگزاری رسمی بطور خاص به تولید خبر و پوشش رویدادهای رزمی بپردازد. به همین خاطر از سال گذشته تلاشهایی برای عملیاتی کردن این ایده آغاز شد و امروز مفتخریم به اطلاع دوست داران ورزشهای رزمی برسانیم  که با طی مراحل قانونی هم اکنون پایگاه خبری “رزم نیوز” با عنوان جدید “خبر رزم آور” به عنوان یک پایگاه خبری رسمی در عرصه ورزشهای رزمی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد دور جدیدی از فعالیت خود خواهد شد.

امیدواریم این موقعیت جدید بتواند تحول مثبتی را در عرصه رسانه های ورزشی و بطور خاص ورزشهای رزمی بوجود آورد. ما مصمم هستیم از این موقعیت جدید در راستای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر ورزشهای رزمی در کشور استفاده کنیم و صدای جامعه رزمی را رساتر از قبل به گوش جامعه و البته مسئولان ورزش کشور برسانیم. امیدواریم مسئولان فدراسیونهای رزمی هم این فرصت را که شاید برای نخستین بار برای جامعه رزمی بوجود آمده است غنیمت شمرده و به جای تحریم و برخوردهای سلبی، با همکاری و همفکری خود ما را در این مسیر یاری کنند.

همچون گذشته از شما دوستان عزیز، مخاطبان و یاوران همیشگی خود نیز تقاضا داریم با درمیان گذاشتن پیشنهادات و مطرح کردن انتقادات خود در کنارمان باشید.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید