www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : 3975 ۱۵:۳۹ ۱۳۹۴/۰۷/۱۹

5 حرکت ورزشی برای لاغر شدن ناحیه کمر

کمری باریک و شکمی صاف به راحتی با ورزش کردن ایجاد نمی‌شود. اینکه با ورزش بتوانیم چربی‌های ناحیه خاصی از بدن را آب کنیم، تقریبا غیرممکن است. با این وجود با داشتن برنامه ورزشی هوشمندانه و ورزش کردن منظم و سخت می‌توان بدن را شکل داد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، همراه با ورزش […]

کمری باریک و شکمی صاف به راحتی با ورزش کردن ایجاد نمی‌شود. اینکه با ورزش بتوانیم چربی‌های ناحیه خاصی از بدن را آب کنیم، تقریبا غیرممکن است. با این وجود با داشتن برنامه ورزشی هوشمندانه و ورزش کردن منظم و سخت می‌توان بدن را شکل داد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، همراه با ورزش باید به تغذیه نیز توجه کرد. نمی‌توان تنها با انجام مکرر دراز و نشست شاهد آب شدن چربی‌های ناحیه کمر و شکم بود. با این حال استفاده از 5 ورزش زیر همراه با تغذیه مناسب می‌تواند به این کار کمک کند.

1- ورزش‌های کوتاه مدت و شدید:

برای اینکه کمر را باریک‌تر کنید باید تمامی چربی‌های بدن را بسوزانید. ورزش‌های کوتاه مدت و شدید بهترین راه برای چربی‌سوزی هستند. این ورزش‌ها به سوزاندن چربی‌های ناحیه شکم بسیار کمک می‌کنند. این ورزش‌ها باعث می‌شوند که تا چند ساعت بعد از انجام ورزش سوخت و ساز بدن افزایش یابد. برای مثال می‌توانید 10 ثانیه بسیار شدید بدوید یا بر روی دوچرخه پدال بزنید و 50 ثانیه این کار را با شدت متوسط انجام دهید. این کار را 8 تا 10 دقیقه ادامه دهید.

2- پلانک از بغل:

این ورزش بر روی میانه بدن قسمت پایین کمر کار می‌کند. برای شروع در هر طرف 2 ست 15 ثانیه‌ایی پلانک انجام دهید. می‌توانید یکی از پاها را بر روی یک نیمکت قرار دهید تا چالش حرکت افزایش یابد.

5- حرکت ورزش دیگری که می‌تواند به لاغر شدن قسمت کمر کمک کند، به شرح زیر است: روی زمین دراز بکشید پاها را 90 درجه خم کنید طوری که ساق پاها با زمین موازی شود و دست‌ها را بالای سر دراز کنید. حالا در حالی که با پاها حرکت دوچرخه می‌زنید، دست‌ها را نیز به ترتیب به سمت بالا و پایین بدن بکشید طوری که یک دست در کنار بدن قرار بگیرد و یک دست در کنار سر قرار بگیرد.

4- حرکت بارفیکس: این حرکت به قوی‌تر شدن عضلات کمر و بازوها کمک می‌کند بدین شکل قسمت کمر باریک‌تر می‌شود.

5- حرکت دیگری که بر روی عضلات باسن و کمر کار می‌کند و باعث باریک‌تر دیده شدن کمر می‌شود به شرح زیر است: بر روی زمین دراز بکشید پاها را خم کنید و کف پاها را بر روی زمین قرار دهید دست‌ها را در کنار بدن قرار دهید. با منقبض کردن عضلات باسن کمر و باسن را از روی زمین بلند کنید، طوری که از گردن تا زانو بدن در یک خط قرار بگیرد. در سه ست 10 تایی این حرکت را انجام دهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

آخرین اخبار

نگاهی به بازی تاج و تخت GLORY
نگاهی به بازی تاج و تخت GLORY
قسمت ۷۶ - فصل چهارم مجله تصویری رزم آور ؛ بررسی مبارزات مهم دو رویداد گلوری ۵۸ و ۵۹ در قاب مجله تصویری رزم آور
عقاب داغستان VS بدنام ایرلندی
عقاب داغستان VS بدنام ایرلندی
حبیب یا کانر؟ تنها چند ساعت تا بزرگترین مبارزه تاریخ UFC ! چه کسی برنده این نبرد خواهد شد؟ از همینجا و اینستاگرام رزم آور به صورت لایو ببینید!
جذابترین صحبت های بانوی طلسم شکن ووشو
جذابترین صحبت های بانوی طلسم شکن ووشو
قسمت ۷۵ - فصل چهارم مجله تصویری رزم آور ؛ تالوی بانوان ایران با حضور زهرا کیانی دگرگون شد، بانویی که طلسم بی مدالی را شکست و کلکسیونی از اولین ها را در کارنامه ورزشی خود جای داد. / کلیپ انگیزشی - تایم: ۱۳٫۱۹ / آموزش دفاع شخصی - تایم: ۲۵٫۴۴