www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۵ 1395/06/27

‎حضور سخنگوي فراكسيون ورزش سيد فريد موسوي در اردوي تيم ملي جوجيتسو JJIF

‎سخنگوي فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي عصر امروز با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی جوجيتسو JJIF از تمرینات این تیم بازدید کرد .

‎به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دكتر سيد فريد موسوي نماينده مردمي تهران و سخنگوي فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي عصر امروز شنبه با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی جوجيتسو JJIF ايران با رییس انجمن ؛ اعضاي هيات ريسه و کادر فنی و ملی پوشان کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

‎محمد حسن رستميان ريس انجمن جوجيتسو در ابتدا ضمن عرض خوش آمد گويي گزارشي از عناوين درخشان سنوات گذشته و همچنين افتخار آفريني قهرمانان اين رشته در مسابقات مختلف ارايه نمود و سپس دكتر سيد فريد موسوي در جمع اعضای تیم ملی جوجيتسو ضمن خدا قوت و آرزوی سلامتي همراه با موفقیت برای جوجيتسو كاران گفت: امیدوارم نتیجه این زحمات و عرق ریختن های خود را بگیرید وی با بیان این مطلب که مجلس شوراي اسلامي و فراكسيون ورزش مجلس تمام تلاش و همت خود را براي خدمت گذاري به جوانان كشور بسيج نموده ابراز داشت كه بايد حمايت همه جانبه اي از رشته جوجيتسو JJIF و رشته هاي مشابه شود تا روند مدال آوري و افتخار افريني جوانان در اين رشته ها تسهيل گردد.

سيد فريد موسوي ادامه داد: باید روی هدف و برنامه ریزی که کردید کاملا تمرکز کنید و با كرسي هاي بين المللي كه بدست آورده ايد در اين راه كمال استفاده را ببريد تا قله هاي افتخار بيشتري را فتح كنيد و نام ايران كه تا امروز به خوبي بر سر زبان ها انداخته ايد را حفظ كنيد . وی با بیان این مطلب که کشور محدودیت های مالی دارد گفت: تلاش ما این است که با وجود این محدودیت ها شرایط مطلوبی برای ملی پوشان مهیا کنیم.

سخنگوي فراكسيون ورزش گفت: نتیجه و به بار نشستن تلاش شما دو ویژگی و خاصیت مهم دارد، اول این که نشاط اجتماعی را موجب می شود و باعث شاد شدن مردم و رفع غم و نگرانی خواهد شد و دوم برای خود شما موفقیت بزرگی محسوب می شود و باعث خواهد شد نام شما و ایران اسلامی در تاریخ ورزش جهان ثبت شود. سيد فريد موسوي با آرزوی سلامتی و موفقیت برای جوجيتسو كاران کشورمان از آنها بابت كنار آمدن آنها با كم و كاستي ها تشکر کرد و در پايان هم حمايت خود و خانه بزرگ ملت را در پشتيباني از اين رشته براي بدست اوردن اقتدار هرچه بيشتر اين رشته اعلام كرد .

در ادامه سيد امير خوشبين سر مربي تيم ملي جوجيتسو JJIF و عضو هيات ريسه جوجيتسو آسيا از توجه دکتر سيد فريد موسوي به این رشته ورزشی تشکر کرد و گفت: امیدوارم این بازدیدها در آستانه مسابقات بیشتر شود. این بازدیدها باعث دلگرمی و افزایش روحیه ورزشکاران و مسئولان خواهد شد. همچنین سيد امير خوشبين درخواستی را از طرف خود و خانواده جوجيتسو باب قبول عضويت ايشان در هيات ريسه جوجيتسو JJIF را به دكتر سيد فريد موسوي اعلام كرد كه ايشان اذعان داشتند كه همواره در كنار خانواده جوجيتسو JJIF هستند و براي پيشرفت اين رشته تلاش خواهند كرد چرا كه اين رشته ميتواند جايگاه مناسبي را براي ورزش كشور در مسابقات بازيهاي آسيايي به ارمغان آورد.

در اين مراسم سرهنگ محمد حسن مجلسي(دبير انجمن) ، سيد امير حسام حسيني(مربي تيم ملي) ، علي درخشان(هيات ريسه) و پيشكسوت فوتبال آقاي بهروز سلطاني و سعيد شيريني حضور داشتند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید